Gelukkig kan jij wel Nederlandsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef RAND het volgende:
Ik heb sinds kort nieuwe buuren. Echter heb ik daar nogal wat problemen mee in de vorm van overlast. Ik kan niet met ze praten want ze spreken bijna geen nederlands en nemen direct een agressieve houding aan. Om nou te voorkomen dat ik binnenkort een flesje bier door ze strot ram wil ik weten wie nou eigenlijk de echte eigenaar van dat koophuis is. Ik weet inmiddels namelijk zeker dat hun niet de oorspronkelijke eigenaars zijn. Ik vermoed namelijk dat het bedrijf waarvoor ze werken het huis heeft gekocht en hun daar in heeft gezet. Opzich geen probleem als ik er geen overlast van had.
Aangezien ze werken zullen het vast geen Marokkanen of Turken zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef sanger het volgende:
Welke nationaliteit hebben die buren dan volgens jou?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ze werken zullen het vast geen Marokkanen of Turken zijn.
Ik mag hopen dat dit een geintje is, want anders kan ik me wel voorstellen dat ze niet echt met je willen praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef RAND het volgende:
Hoi,
Ik heb sinds kort nieuwe buuren. Echter heb ik daar nogal wat problemen mee in de vorm van overlast. Ik kan niet met ze praten want ze spreken bijna geen nederlands en nemen direct een agressieve houding aan. Om nou te voorkomen dat ik binnenkort een flesje bier door ze strot ram wil ik weten wie nou eigenlijk de echte eigenaar van dat koophuis is.
Om wat voor soort woning gaat het? Is het een appartement in hetzelfde complex (dat onder 1 splitsingsreglement valt) of zijn het gewoon twee aparte (eengezins)woningen. In het eerste geval heb je er wel wat aan dat je de eigenaar kent, in het laatste geval heb jij in principe niets met de andere eigenaar te maken. Ook in dat laatste geval kun je contact met hem of haar opnemen maar in alle gevallen kun je natuurlijk ook gewoon bij de politie langsgaan. Eventueel kun je proberen contact op te nemen met andere buren om sterker te staan.quote:Ik weet inmiddels namelijk zeker dat hun niet de oorspronkelijke eigenaars zijn. Ik vermoed namelijk dat het bedrijf waarvoor ze werken het huis heeft gekocht en hun daar in heeft gezet. Opzich geen probleem als ik er geen overlast van had.
Affijn ik wil dus eigenlijk weten of er legale manier is om te achterhalen van wie dat huis is? is daar een site voor of een of andere instantie die ik hierover kan raadplegen?
Alvast bedankt,
Gr,
Richard
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aangezien ze werken zullen het vast geen Marokkanen of Turken zijn.
Aanpakken van huisjesmelkers is juist één van de zaken met hoge prioriteit in Rotterdam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hebben ze hier ook in helmond, heeft een werkgever 4 huizen gekocht en volgezet met polen, de overlast is weer flink gestegen, maar gewoon elke keer de politie bellen, al heeft dat in rotterdam geen nut omdat ze daar toch geen zak doen de hele dag (spreek uit ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |