abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:07:08 #1
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_31253300
Hoi,

Ik heb sinds kort nieuwe buuren. Echter heb ik daar nogal wat problemen mee in de vorm van overlast. Ik kan niet met ze praten want ze spreken bijna geen nederlands en nemen direct een agressieve houding aan. Om nou te voorkomen dat ik binnenkort een flesje bier door ze strot ram wil ik weten wie nou eigenlijk de echte eigenaar van dat koophuis is. Ik weet inmiddels namelijk zeker dat hun niet de oorspronkelijke eigenaars zijn. Ik vermoed namelijk dat het bedrijf waarvoor ze werken het huis heeft gekocht en hun daar in heeft gezet. Opzich geen probleem als ik er geen overlast van had.

Affijn ik wil dus eigenlijk weten of er legale manier is om te achterhalen van wie dat huis is? is daar een site voor of een of andere instantie die ik hierover kan raadplegen?

Alvast bedankt,

Gr,

Richard
Denial isnt that a river in egypt ?
pi_31253402
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31253610
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef RAND het volgende:
Ik heb sinds kort nieuwe buuren. Echter heb ik daar nogal wat problemen mee in de vorm van overlast. Ik kan niet met ze praten want ze spreken bijna geen nederlands en nemen direct een agressieve houding aan. Om nou te voorkomen dat ik binnenkort een flesje bier door ze strot ram wil ik weten wie nou eigenlijk de echte eigenaar van dat koophuis is. Ik weet inmiddels namelijk zeker dat hun niet de oorspronkelijke eigenaars zijn. Ik vermoed namelijk dat het bedrijf waarvoor ze werken het huis heeft gekocht en hun daar in heeft gezet. Opzich geen probleem als ik er geen overlast van had.
Gelukkig kan jij wel Nederlands
-
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:28:38 #4
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_31253920
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:18 schreef hroswith het volgende:

[..]

Gelukkig kan jij wel Nederlands
In ieder geval beter dan mijn nieuwe buuren. Azijnpisser
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:29:53 #5
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_31253954
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef _-rally-_ het volgende:
www.kadaster.nl
Bedankt is zal eens gaan kijken
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:01:50 #6
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_31254858
ik wil ze wel opzoeken voor je
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:10:49 #7
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_31255080
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:01 schreef L-IS het volgende:
ik wil ze wel opzoeken voor je
dat word misschien stap 2
pi_31269173
Kadaster dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:39:00 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31287784
Welke nationaliteit hebben die buren dan volgens jou?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31287835
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef sanger het volgende:
Welke nationaliteit hebben die buren dan volgens jou?
Aangezien ze werken zullen het vast geen Marokkanen of Turken zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31287922
Hun dit, hun dat.
feest
pi_31298362
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
pi_31303094
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef RAND het volgende:
Hoi,

Ik heb sinds kort nieuwe buuren. Echter heb ik daar nogal wat problemen mee in de vorm van overlast. Ik kan niet met ze praten want ze spreken bijna geen nederlands en nemen direct een agressieve houding aan. Om nou te voorkomen dat ik binnenkort een flesje bier door ze strot ram wil ik weten wie nou eigenlijk de echte eigenaar van dat koophuis is.
Ik mag hopen dat dit een geintje is, want anders kan ik me wel voorstellen dat ze niet echt met je willen praten.
quote:
Ik weet inmiddels namelijk zeker dat hun niet de oorspronkelijke eigenaars zijn. Ik vermoed namelijk dat het bedrijf waarvoor ze werken het huis heeft gekocht en hun daar in heeft gezet. Opzich geen probleem als ik er geen overlast van had.

Affijn ik wil dus eigenlijk weten of er legale manier is om te achterhalen van wie dat huis is? is daar een site voor of een of andere instantie die ik hierover kan raadplegen?

Alvast bedankt,

Gr,

Richard
Om wat voor soort woning gaat het? Is het een appartement in hetzelfde complex (dat onder 1 splitsingsreglement valt) of zijn het gewoon twee aparte (eengezins)woningen. In het eerste geval heb je er wel wat aan dat je de eigenaar kent, in het laatste geval heb jij in principe niets met de andere eigenaar te maken. Ook in dat laatste geval kun je contact met hem of haar opnemen maar in alle gevallen kun je natuurlijk ook gewoon bij de politie langsgaan. Eventueel kun je proberen contact op te nemen met andere buren om sterker te staan.
pi_31303441
hebben ze hier ook in helmond, heeft een werkgever 4 huizen gekocht en volgezet met polen, de overlast is weer flink gestegen, maar gewoon elke keer de politie bellen, al heeft dat in rotterdam geen nut omdat ze daar toch geen zak doen de hele dag (spreek uit ervaring)
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:48:41 #15
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_31303626
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Trotse mamma :)
pi_31303863
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hebben ze hier ook in helmond, heeft een werkgever 4 huizen gekocht en volgezet met polen, de overlast is weer flink gestegen, maar gewoon elke keer de politie bellen, al heeft dat in rotterdam geen nut omdat ze daar toch geen zak doen de hele dag (spreek uit ervaring)
Aanpakken van huisjesmelkers is juist één van de zaken met hoge prioriteit in Rotterdam.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:48:22 #17
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_31367875
Je kan naar het City Informatiecentrum gaan op de Coolsingel. Daar kan je GRATIS dezelfde informatie opvragen als bij het kadaster. Zij maken dan een uitdraai met daarop alle gegevens die je wilt (koopprijs, wie eigenaar is van het pand, oppervlak, enz.) Scheelt je weer iets van 8 euro.

Ze zitten in het pand waar vroeger Conrad in zat.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:39:50 #18
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_31395303
ik kan het wel voor je opzoeken in de kadaster database stuur maar mailtje naar apenstraartje hotmail.com

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeen op 14-09-2010 08:35:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')