de meeste vriendinnen van hen sturen niet zo gemakkelijk intieme sms'jes naar turken. ik denk dat je het beter om kan draaien gozertje.quote:op zaterdag 15 oktober 2005 10:19 schreef american_nightmare het volgende:
wat een topic.. vooral door al die kutkneuzen hier die maar blijven roepen "jaaaa ze is geneukt door die turk". man, flikker toch es op, dat jullie (in de meeste gevallen denkbeeldige) vriendinnen zich gemakkelijk laten palen door de eerste de beste kamelendrijver wil niet zeggen dat ts' vriendin dat ook zo makkelijk doet. altijd weer hetzelfde achterlijke gezeik en achterlijk voorbarige conclusies hier in r&p.. losers.
kun je eigenlijk wel lezen? ze stuurt hitsige smsjes naar een turks vakantievriendje. ze is dus echt wel gepaald door die turk.quote:op zaterdag 15 oktober 2005 10:19 schreef american_nightmare het volgende:
wat een topic.. vooral door al die kutkneuzen hier die maar blijven roepen "jaaaa ze is geneukt door die turk". man, flikker toch es op, dat jullie (in de meeste gevallen denkbeeldige) vriendinnen zich gemakkelijk laten palen door de eerste de beste kamelendrijver wil niet zeggen dat ts' vriendin dat ook zo makkelijk doet. altijd weer hetzelfde achterlijke gezeik en achterlijk voorbarige conclusies hier in r&p.. losers.
een sms'je afsluiten met : love is dat in jouw ogen al hitsig?quote:op zaterdag 15 oktober 2005 12:26 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
kun je eigenlijk wel lezen? ze stuurt hitsige smsjes naar een turks vakantievriendje. ze is dus echt wel gepaald door die turk.
da's net een smsje wat die kerel heeft gezien. er is echt wel meer gesmst.quote:op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef syzo het volgende:
[..]
een sms'je afsluiten met : love is dat in jouw ogen al hitsig?zielig hoor
![]()
mee eensquote:op zaterdag 15 oktober 2005 10:19 schreef american_nightmare het volgende:
ik hoop echt dat je gelukkig wordt, maar je hebt je grenzen aangegeven dus dat zal wel lukken.quote:op donderdag 20 oktober 2005 19:01 schreef devil020 het volgende:
aan eenieder die mij goeie tips heeft gegeven dank! de laatste dagen is alles weer heerlijk. speciale dank aan copycat voor 't modden! ik heb veel steun gehad (ondanks vele doemdenkers die natuurlijk ook reageren, maar ja.....)
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 10:34 schreef vulkan het volgende:
wat the fuck loopt dat wijf te sms'en met een gozer terwijl ze een relatie heeft met jou! ben je gek?!
wees een vent, laat zien dat je daar boos op wordt. flikker toch op man, een relatie aangaan met iemand terwijl ze loopt te sms'en met een vent. het maakt geen fuck uit of ze sex hebben gehad of niet. zij zou zich dood moeten schamen en zich zorgen moeten maken. jij niet...
zeg gewoon dat je het niet pikt en als ze jou wilt dan moet ze het maar bewijzen. een nieuw nummer nemen ofzo. weet ik het. zo niet dan wens je haar veel succes, laterz...
gozer, de ts heeft het al uitgepraat met z'n vriendin, en jij komt hier met hele verklaringen...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 11:17 schreef vulkan het volgende:
dit is niet meer dan de waarheid. je komt niet altijd ver met praten, dat is een fabeltje. het was echt vriendschappelijk bedoeld, yeah right. het is je vriendin, die hoort geen nummers uit te wisselen met jongens uit de vakantie.
als het echt vriendschappelijk bedoeld was had zij haar vriend via de telefoon aan die gast geïntroduceerd ofzo. word wakker zou ik zeggen. die gozer wou haar gewoon palen, dat wist zij donders goed. maar de verleiding was zo groot, ze kon het niet laten.
ahh oke, got your point, i totally agreequote:op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef vulkan het volgende:
waar ik op wil wijzen is dat het uitpraten een smoesje is. de vriendin van ts weet zelf dat ze verkeerd deed. zo een meisje zal dat hoogstwaarschijnlijk weer doen, op een latere tijdstip. ik zou zelf nooit een twijfelachtig relatie aangaan.
laterzquote:op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef black-death het volgende:
[..]
ahh oke, got your point, i totally agree
vooral dat laatste stukje doet het hemquote:op donderdag 20 oktober 2005 19:01 schreef devil020 het volgende:
aan eenieder die mij goeie tips heeft gegeven dank! de laatste dagen is alles weer heerlijk. speciale dank aan copycat voor 't modden! ik heb veel steun gehad (ondanks vele doemdenkers die natuurlijk ook reageren, maar ja.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |