heeft ze haar moeder meegenomen?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 22:05 schreef devil020 het volgende:
ben nu met haar aan t praten....
geen leugens meer t.ov. mijquote:op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef copycat het volgende:
zo!
heb jij even op je strepen gestaan!
welke eisen heb je haar gesteld?
nee, uiteraard heb ik die vraag gesteldquote:op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef theswooshdocksaints het volgende:
en had die turk der nou gebangd?
en een antwoord gekregen waarbij je 'terecht' je twijfels hebt.quote:op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef devil020 het volgende:
[..]
nee, uiteraard heb ik die vraag gesteld
tjees man...wel gaan uiteraard en haar volledig jouw waarheid zeggen. laat haar anders die aflevering van dat ene shitprogramma zien waarin zo'n blondje haar liefde betuigd voor zo'n turkse hotelboy en vervolgens in beeld ziet dat hij er wel twintig heeft waarna ze kwaad de studiio uitloopt...nu rechtzetten of vergeten imo.quote:op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef devil020 het volgende:
geen twijfels over, niet meer, ben nu wel aan t denken om dat gepraat van morgen maar eens te skippen, en haar gewoon zelf mij te laten sms-en "waar ik ben of blijf" ze was nog geen 5 mins weg toen ze al sms-te hoe laat ik morgen kwam en of ik kom, misschien als ik niks zeg over tijd dat ik dan meer bereik dan naar haar wensen te dansen. misschien wel niet gaan (of is dat te cru?)
dat een chick wel eens een lief smsje naar een andere gozert stuurt is niet vreemd, ik bedoel er zijn 6 miljard mensen om ons heen, de kans is groot dat ze er een paar tegenkomtquote:op vrijdag 7 oktober 2005 20:02 schreef slashme het volgende:
[..]
je bent of: a; een zeer slimme jongen die kan beoordelen dat deze sms-jes alleen maar ouwehoerderij zijn of b: net zo naif als de ts (was).
ben niet afstraffend ik wil eerlijkheid. toch peins ik er over om morgen niet te gaan naar dat gesprek en haar te laten voelen dat ze fout isquote:op zaterdag 8 oktober 2005 00:00 schreef salvad0r het volgende:
[..]
waarom naief zijn als je ook realistisch, stabiel en opbouwend kan zijn ?
de ts is totaal niet realistisch, hij maakt zich druk om een gozer die in fuckin turkije woont, zij gaat de ts heus niet verlaten voor zo'n gast.
en als er iets gebeurd is daar op vakantie, so fuckin what?
door helemaal achterdochtig en afstraffend te gaan doen werkt de ts het probleem hier alleen maar in de hand, een relatie moet leuk zijn, niet beperkend
over welk gesprek heb je het nou? het gesprek met haar moeder?quote:op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef devil020 het volgende:
[..]
ben niet afstraffend ik wil eerlijkheid. toch peins ik er over om morgen niet te gaan naar dat gesprek en haar te laten voelen dat ze fout is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |