Dat is ruim 2 ons per dag per persoon. Valt toch wel meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 16 kg vlees voor 1 week
(Terwijl er zoveel mensen aangeven dat het eten van dode beestjes zo zielig is)
+ de vleeswarenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is ruim 2 ons per dag per persoon. Valt toch wel mee![]()
ja maar dat wor nog leuker, want chankwal, roel en dido hebben geen rookwaar besteld....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk zodra de boodschappen geleverd zijn![]()
en een uur later zijn de rokers ook de lul![]()
Mooi, volgieten die hap, dan valt er tenminste nog iets te zien..quote:
"Jij hoort bij hem (rob)" zei ze, waarna ze dat nog wilde nuanceren maar daar kwam ze niet uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef milagro het volgende:
Roel zegt niets gemerkt te hebben en zich ook niet gestoord te hebben aan Robs gedrag, waarop Ingrid zegt "Ja maar jij hoort ook niet bij ons groepje" of iets in die trant.
Idd, Lieske was taktiek van Chantal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:25 schreef Rica het volgende:
[..]
"Jij hoort bij hem (rob)" zei ze, waarna ze dat nog wilde nuanceren maar daar kwam ze niet uit.
Chantal had 100% gerekend dat Tanja ook op Lieske zou stemmen, vandaar haar 'afwijkende' nominatie. Had ze Rob en Lies op de bank gehad.
Het zou de anderen idd aan het denken moeten zetten maar dat gebeurd niet. Chantal blijft voorlopig buiten schot.
ze hebben denk ik niets besteld om te roken er is een overvloed aan sigaretten gisteren bezorgd door BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar dat wor nog leuker, want chankwal, roel en dido hebben geen rookwaar besteld....
kunnen ze gaan bietsen bij de mensen waarvan ze net 50000 euro afhandig hebben gemaakt!
Ik denk dat die hoeveelheid sigaretten nog best wel tegenvalt. Flikker een paar pakjes leeg in een schaal en het lijkt heel wat, maar een paar verstokte rokers zijn daar natuurlijk zo doorheen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze hebben denk ik niets besteld om te roken er is een overvloed aan sigaretten gisteren bezorgd door BB
Tanja is toch gestoptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat die hoeveelheid sigaretten nog best wel tegenvalt. Flikker een paar pakjes leeg in een schaal en het lijkt heel wat, maar een paar verstokte rokers zijn daar natuurlijk zo doorheen.
Dat is echt veel zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 16 kg vlees voor 1 week
(Terwijl er zoveel mensen aangeven dat het eten van dode beestjes zo zielig is)
quote:
Die is toch met haar laatste sigaret pakje slof jaarproductie Marlboro bezig?quote:
Ik eet toch echt wel meer vlees dan dat bij een fatsoenlijke maaltijd hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt veel zeg!![]()
Een normale biefstuk of karbonade is zo'n 150 gram. Hamburgers e.d. minder. Gehakt of kip door een gerecht: dan is 100 gram meer dan zat.
Maar als je van 150 gram per persoon per dag uit gaat, dan kom je dus op 150*11*7, is nog geen 12 kilo.
Zater er ook vleeswáren bij, soms?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Lieske, afgelopen minuut 3x een zin gestart maar door iemand anders overstemd
Hummie: "Nou Roel, dat kan natuurlijk geregeld worden."quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Roel: "Ik wil Ned-Tsj zien, ook al moet ik in een bak met stront zitten"
Dus hij zit tijdens de wedstrijd naast didoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geregeld worden Roelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Overduidelijk haar tweelingzus die stiekem het huis binnengebracht is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid zonder duim?Is ze ziek?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |