abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31251494
Ik weet niet zeker of het hier wel in hoort maar het leek mij van wel.
To the point

Er is veel rotzooi geweest rond het kinderboekenweekgeschenk 2005. Omdat kinderen er door zouden worden aan gezet met duivelse praktijken.
Ze zeggen dat magie niet thuishoort bij het geloof. Nou lijkt het mij logisch dat het ook in de bijbel staat. Kan iemand mij zo vertellen waar dat zou moeten staan???
Ik heb hier een link van een online bijbel voor de liefhebbers

http://bible.gospelcom.net/versions/index.php?action=getVersionInfo&vid=30&lang=13

Grtz
En dat zeg jij!
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:00:41 #2
35237 Nuongirl
pi_31251571
Meer iets voor TTK denk ik
Schopje
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:00:55 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31251574
C&H --> TTK
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:05:56 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31251644
Exodus 22:18, thou shalt not suffer a witch to live

www.skepticsannotatedbible.com vind ik trouwens lekkerder werken (nu ook met de Koran en het boek van Mormon).
Maar verder is het eigenlijk vrij onzinnig wat de Bijbel erover zegt en zijn de scholen enorm bekrompen in hun opvattingen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31251719
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:05 schreef Dagonet het volgende:
Exodus 22:18, thou shalt not suffer a witch to live

www.skepticsannotatedbible.com vind ik trouwens lekkerder werken (nu ook met de Koran en het boek van Mormon).
Maar verder is het eigenlijk vrij onzinnig wat de Bijbel erover zegt en zijn de scholen enorm bekrompen in hun opvattingen
ik vond het zelf ook al iets overdreven
mjah, thx
En dat zeg jij!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:18:00 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31251932
Er zijn wel meer teksten over magiërs en tovenaars enzo hoor, zowel in het OT als het NT.

In het Parool van gisteren stond er wel een rake opmerking over trouwens, iets als "Kinderen mogen wel in de Bijbel lezen hoe je met een paar spijkers en een hamer een naakte man aan een kruis moet vasthengsten maar ze mogen niet een beetje griezelen met Paul van Loon".
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31253565
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn wel meer teksten over magiërs en tovenaars enzo hoor, zowel in het OT als het NT.

In het Parool van gisteren stond er wel een rake opmerking over trouwens, iets als "Kinderen mogen wel in de Bijbel lezen hoe je met een paar spijkers en een hamer een naakte man aan een kruis moet vasthengsten maar ze mogen niet een beetje griezelen met Paul van Loon".
weet je ook waar die teksten in de bijbel staan?
En dat zeg jij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')