Oeh goed plan, beebies kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
ergens eind december hier bij mij thuis.. waar jullie me allemaal lushkadootjes gaan geven omdat ik zo'n lief kindje eruit gepoept heb![]()
Nee hoor Sanne, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
Ik kijk liever zeepjes dan baby's.
Is dat heel erg?
Gelukkig. Het ligt niet alleen aan mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor Sanne, ik heb precies hetzelfde![]()
Ja, 10%.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:14 schreef Melusine het volgende:
Kan allemaal toch, dacht ik.
Mij lijkt een echte VIP avond wel wat, dus dat de winkel idd speciaal opengaat. Ben altijd al benieuwd geweest naar hoe dat gaat. En je krijgt dan ook korting dacht ik.
Ik dacht het, jij zei het. Ik durfde het alleen niet te zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
Ik kijk liever zeepjes dan baby's.
Is dat heel erg?
Nee, dat begrijp ik, maar vanaf een man of tien dacht ik wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, 10%.
Alleen voor zo'n meet moet er dus wel voldoende animo zijn. Voor 5 mensen gooien ze de winkel niet open.
Overigens stond er vroeger op de site wel wat info over VIP parties, maar nu zie ik niks meer staan.
Mja, misschien kijk ik er als een blinde kip overheen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:26 schreef Melusine het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, maar vanaf een man of tien dacht ik wel.
Raar dat het niet op de site staat, pas geleden nog wel...
Nee, ik zie het ook niet meer hoor. Hoop maar dat het niet is afgeschaft...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, misschien kijk ik er als een blinde kip overheen hoor.
Dan mag Maastricht ook welquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:29 schreef Melusine het volgende:
[..]
Eens!
Dan vind ik het ook niet erg als het in Den Bosch is...
Samen reis kortingquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als al die verwende OV-ers deze arme betalende reizigster nou eens gaan sponsoren.
waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als al die verwende OV-ers deze arme betalende reizigster nou eens gaan sponsoren.
ohjaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zelf ook wel een 40% kortingskaartMaar ik ben nog steeds een sloeber
.
Neeeeeeeee...quote:
Haha, wat toevalligquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef JacMar het volgende:
Hee ik heb het er gisteren toevallig met Vava over gehad![]()
Ons leek een meet in Den Bosch wel leuk, maar als er een ander voorstel is?
Reizen moet ik toch wel![]()
Dat is een goed aanbodquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het leuk om met z'n allen van tevoren een pizza'tje ergens te gaan eten? En daarna ergens wat drinken?
Als we naar Amsterdam zouden gaan (mss zijn daar alleen VIP-meets nog mogelijk) heb ik wel slaapruimte in R'dam voor gestrande Lushies.
Misschien moeten we het gewoon even vragen en als er geen vipavonden zijn vind ik een bezoekje aan de Lush ook al leuk hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:08 schreef Vava het volgende:
Goed idee, pizza en drinken!
Ik heb de laatste keren in de winkels ook niet meer opgelet of ze die VIP-avonden nog doenvoorheen stond het in de winkel op zo'n krijtbord geschreven dacht ik.
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gewoon even vragen en als er geen vipavonden zijn vind ik een bezoekje aan de Lush ook al leuk hoor![]()
Doe dat maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Shirley het volgende:
Zal ik een tvp tje doen dan? Voor de zekerheid?
Ben benieuwd wat ze over die korting gaan zeggen als je belt Vava. Tegen mij zeiden ze dat ze dat nog moesten bespreken. Ik neem voor de zekerheid maar een kortingsbon mee.quote:
ja maar die bon is niet gezellig, wij welquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
Pfft... die 10% korting valt in het niet als je de kosten incl. van een meet gaat berekenen. Ik reken:
-treinretourtje
-voedsel
-drank
-Lush
-en nog meer Lush
Ja, dat zeg jij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
ja maar die bon is niet gezellig, wij wel
Omg dat is van een hele hoop maanden terug en als geintje bedoeldquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het. Ik durfde het alleen niet te zeggen.![]()
Ik denk dat jij dan wel mooie goodiebags voor ons kan regelenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een meet voor na de zomer?
Wat vinden we ervan?
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan wel mooie goodiebags voor ons kan regelen.
Ja, godver! Ik wilde je een kaart sturen, maar ik ben je adres kwijtquote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja, een meet. Nu ik straks een autootje heb, moet me dat best lukken denk ik. Mits een juiste datum enzo. En die goodiebags zijn ook mooi meegenomen dan.
Kwak je msn anders even aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, godver! Ik wilde je een kaart sturen, maar ik ben je adres kwijt.
Dan hier maar:
GEFELICITEERD MET JE RIJBEWIJS!
Wat voor autootje ga je kopen?
Kwakquote:
Het is toch te proberenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja een hatbox vind ik ook wel gelijk tamelijk overdreven, maar *iets* extra's zou wel leuk zijn.
Ja, lijkt me ook erg gezelligquote:Op maandag 17 juli 2006 21:00 schreef MissFrodo het volgende:
Leuk meet na de zomer, gezellig!!
Dat is ook wel een leuk ideequote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef MissFrodo het volgende:
Picknicken in het Vondelpark?
Sounds like funquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55 schreef MissFrodo het volgende:
Donderdag 26 oktober vanaf 17 uur zijn de kerstspullen in de winkel en is er een soort feestje.
Is dat wat?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55 schreef MissFrodo het volgende:
Donderdag 26 oktober vanaf 17 uur zijn de kerstspullen in de winkel en is er een soort feestje.
Is dat wat?
klik hierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef CherryLips het volgende:
eeh hoe maak je een pol..? ik vind het goed. ik ga morgen ook niet nl..
Je gaat je best maar doen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Vava het volgende:
Den Bosch maandagavond![]()
niet dat de meet daar ook daadwerkelijk plaats zal gaan vindenmaar heb gestemd wat mij het beste uitkomt
![]()
Als het inderdaad Amsterdam wordt op een vrijdagavond, in dat geval zal ik proberen of ik mijn dienst kan verzetten. Als het lukt is dat fijn en mooi meegenomen, kans dat het lukt is aanwezig maar niet erg groot![]()
Je kunt in ieder geval bij mij logeren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Vava het volgende:
Den Bosch maandagavond![]()
niet dat de meet daar ook daadwerkelijk plaats zal gaan vindenmaar heb gestemd wat mij het beste uitkomt
![]()
Als het inderdaad Amsterdam wordt op een vrijdagavond, in dat geval zal ik proberen of ik mijn dienst kan verzetten. Als het lukt is dat fijn en mooi meegenomen, kans dat het lukt is aanwezig maar niet erg groot![]()
Ik moet even kijken wat handig is want ik moet de volgende dag weer op tijd in Breda zijn, in elk geval bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval bij mij logeren!
![]()
Je moet!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sade het volgende:
Mag ik ook stemmen? (voelt zich nog steeds een beetje newbie...)
quote:
Een iemand heb je al gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:48 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gestemd op vrijdagavond en op Amsterdam. Maar in principe maakt het me niet zo heel veel uit. Liever niet op een zaterdag omdat dan mijn ov-kaart niet geldig is en liever niet in Maastricht omdat het wel het verst weg is.
Maar mocht het dus op een andere dag gebeuren en op een andere locatie dan ga ik zeker zeker proberen te komen. Ben nu toch wel benieuwd naar de mensen die mijn verslaving gevoed hebben![]()
same herequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb gestemd:
Amsterdam
Vrijdagavond (zomaar, maakt mij niet zoveel uit.)
uiteraard ben jij welkom!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
same here
als ik welkom ben teminste, aangezien ik niet echt in het Lush topic 'woon', maar er toch wel zeer regelmatig even op bezoek kom
Haha allrighty!!! Tof!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik kwam er al niet bijster veel hoor en ik koop niet echt veel nieuwe dingen meer en ik kan ook gewoon niet oeverloos blijven praten over zeep eerlijk gezegdMaar een meet een keer lijkt me leuk
Je komt gewoon voor mij he?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik kwam er al niet bijster veel hoor en ik koop niet echt veel nieuwe dingen meer en ik kan ook gewoon niet oeverloos blijven praten over zeep eerlijk gezegdMaar een meet een keer lijkt me leuk
Laten we het daarop houden jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |