Ik heb het even in het FB-topic gezet. Daar heeft zo'n beetje iedereen wel een tvp staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Lucille het volgende:
Ik zou gewoon een MED plaatsen, die lezen de ONZ dudes volgens mij wel.
Ik heb zojuist een link gevonden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Snakey het volgende:
Is er leven buiten ONZ?
Strak planquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het even in het FB-topic gezet. Daar heeft zo'n beetje iedereen wel een tvp staan.
Newsflash:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ga je eens even heel heel heel diep schamen.
Spammen en/of crossposten is ongewenst.
Misschien krijg ik wel een FA-kerstpakket!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Strak plan
* Lucille maakt een notitie om NJ een eindejaarsbonus te geven
Ik hoorde laatst iemand iets zeggen over een Index, heeft iemand een linkje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Snakey het volgende:
Is er leven buiten ONZ?
Bite mequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ga je eens even heel heel heel diep schamen.
Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
On topic blijven.
Spammen en/of crossposten is ongewenst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
index.html? Is dat em?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand iets zeggen over een Index, heeft iemand een linkje?
Owja, jij kwam al, je reed meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Snakey het volgende:
Is er leven buiten ONZ?
Gaan we dan op en neer tussen Utrecht en Amsterdam? http://forum.fok.nl/topic/763237quote:
Geen idee, ik klik op die tekst en er gebeurd nietsquote:
* Lucille krijgt een mental imagequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Snakey het volgende:
Gaan we dan op en neer tussen Utrecht en Amsterdam?
Tsja, die andere is niet slim geplanned, en geef toe, wie zijn er leuker, geile usersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gaan we dan op en neer tussen Utrecht en Amsterdam? http://forum.fok.nl/topic/763237
Er is niks mis met mijn auto hoor.![]()
Geile crew?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, die andere is niet slim geplanned, en geef toe, wie zijn er leuker, geile usersof c
ew
En nu? www.index.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee, ik klik op die tekst en er gebeurd niets
*Snakey een flashback.quote:
In mijn browser werken underlines niet als urls. Kut Firefox.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Billekoek het volgende:
[..]
En nu? www.index.html
Of misschien ligt het aan de filter.
Ga terug naar Windows 95quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
In mijn browser werken underlines niet als urls. Kut Firefox.
Yvonnequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:21 schreef Agiath het volgende:
Who Cares?
Die lijst wordt wel een stuk langer voor 26 november.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Yvonne
Iteejer
Danny
Knorretje
Static
Laffer
ja, maar de uiteindelijke opkomst zal wel weer op deze lijst lijken, qua lengte!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Die lijst wordt wel een stuk langer voor 26 november.
Ja, kots en slaap, een PP meeting dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
oew, meeting!
Geef eens een betere suggestiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een KUT TT trouwens!
Dat dan weer wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, maar de uiteindelijke opkomst zal wel weer op deze lijst lijken, qua lengte!
Verander ff danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een KUT TT trouwens!
Blijf je bezig?quote:
godsamme, ik heb heul niet gekotst op meets, dat was BB womênquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, kots en slaap, een PP meeting dus![]()
BB meeting danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
godsamme, ik heb heul niet gekotst op meets, dat was BB womên
Wil je echt mensen trekken verzin dan net zoiets als de sticky.quote:
Ja, het schijnt te bestaan en ze schijnen er ook nog eens verschrikkelijke mods te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil je echt mensen trekken verzin dan net zoiets als de sticky.
geilekuttenpiemelsbonkjesenslierkjes-meeting topic deel Iquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil je echt mensen trekken verzin dan net zoiets als de sticky.
Die doen we hierna.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
geilekuttenpiemelsbonkjesenslierkjes-meeting topic deel I
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Lucille het volgende:
Ik zou gewoon een MED plaatsen, die lezen de ONZ dudes volgens mij wel.
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik denk al, wat doet dit in m AT?
Neequote:
volgens mij gaat die meer views/replys trekken dan deze "leuke" (matige) TT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
geilekuttenpiemelsbonkjesenslierkjes-meeting topic deel I
Deze TT werkt niet hoor, de mijne was net beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij gaat die meer views/replys trekken dan deze "leuke" (matige) TT.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die niks te doen hebben die avond mogen mij wel uit Emmen ophalen, en later de nacht/morgen weer terugbrengen. Mits ik voor 7 uur 's morgens maar op mijn werk ben is alles best.
Ohja die heeft nog wat goed te maken. Beetje Nouk met nikky verwarren...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]!
!
!
Bel Sunchaser anders even!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |