Da's ook geen grote opkomstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
Komen:
Yvonne
Iteejer
Danny
Knorretje
Static
Laffer
Ha haquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's ook geen grote opkomst
anyway, veel plezier
Ik zit inderdaad ook twijfelen aan 020.quote:
Ja, kom je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef NJ het volgende:
Tof!
Jij naar Utrecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Snakey het volgende:
Ja, moet ik nou naar Utrecht of Amsterdam?![]()
Amsterdam, die andere telt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Snakey het volgende:
Ja, moet ik nou naar Utrecht of Amsterdam?![]()
Ja natuurlijk, alle FOK!kers zijn welkom.quote:
Goed uitgekiend hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef Joene het volgende:
Tis wel gunstige datum zo 2 dagen na de salarisperiode.
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam met de treinquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook twijfelen aan 020..
.
ja en 1 week voor mn 25ste verjaardagquote:
Watje, wacht maar tot de geile wijven zich aan gaan meldenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam met de trein. Duurt te lang
Dat van die wijven staat dus vast dat ze komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Watje, wacht maar tot de geile wijven zich aan gaan melden
Sliploze wijven
Cool! Echt tof dat je dat aanbiedt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:37 schreef Billekoek het volgende:
O gadver. Ik moet voor sinterklaas spelen dan![]()
ik ook dan maarquote:
Ja mém, ik ga daar toch effe niet met mn baard helemaal naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Cool! Echt tof dat je dat aanbiedt!
Er zijn vast wel wat mensen die met je mee willen als zwarte pietjes!
Vul de lijst aan danquote:
ow please, die paar uurtjes met de trein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef The_Terminator het volgende:
Amsterdam is mij net even te ver van huis, moet ik veel te lang reizen en daar heb ik niet echt veel zin in![]()
Net gedaan!quote:
Voorslapen is okquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow please, die paar uurtjes met de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |