Ik zou het echt erg jammer vinden als er geen muziek meer werd gedraaid in de AH.
Ik blijf ook langer ronddwalen en lekkerder shoppen door die muziek. Langer voor de schappen met snoep staan en btje luisteren en denken wat ik zal nemen en soms bepaalt het gevoel wat ik bij een nummer heb dan ook mede mijn keuze.
De muziek bepaalt nl een btje mn gemoedstoestand en dus mn drang tot aankopen in lichte mate (soms).
Ik heb gisteren, staande voor het vak met chocola/ snoep eens erbij stilgestaan hoe het zou klinken ZONDER muziek maar dat lijkt me toch heel kil en saai. T zal wel wennen hoor denk ik, maar t geeft juist sfeer.
Ik zie ook regelmatig mensen meeneurieen/ zingen met de muziek die op staat terwijl ze hun boodschappen doen.
Muziek HOORT gewoon bij de AH. JUIST bij de AH, zo'n grote stadse keten als de AH.
Juist die muziek geeft kleur. T heeft iets huiselijks, relaxts, weemoedigs of blijmoedigs als je een nummer hoort wat je kent en iets mee hebt. Ik vind AH wel leuke muziek draaien (in vergelijking met andere ketens). En met sinterklaas en kerst sfeervolle sint en kerst muziek enz. Ik waardeer dat juist.
En als in de openingspost staat dat 25% van de mensen de muziek leuk vindt en de helft van de mensen het niet uitmaakt of er wel of geen muziek is dan zijn het dus 75% van de mensen die de muziek in ieder geval niet erg vinden.
En das toch heel wat.
En 25% die het echt leuk vind vind ik ook niet weinig.
Ik heb echt goede herinneringen aan muziek in de AH. Zoals het shoppen in de AH met mn vriend en dan muziek horen op de achtergrond, een nummer wat me aan hem doet denken ofzo of een leuk nummer. Of het gezellig sintshoppen met sintmuziek op de achtergrond.