Shurendy wil misschien wel. Die valt wel op goedkope hoeren.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef elskreeft het volgende:
en morgen gaat Tanja weer alle kleertjes terugleggen die ze nu verplaatst heeft.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shurendy wil misschien wel. Die valt wel op goedkope hoeren.
Doe ik ook voor Tanja als Peter3000 er niet isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:53 schreef Gert het volgende:
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.
Dido is een krekhoer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
Maar of er tussen al die losers ook iemand zit die je met goed fatsoen dat huis kan binnenduwen, valt te betwijfelen. Dus: toch een acteur wellicht.
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!quote:
Ik eerst hé... op je beurt wachten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!![]()
Is een bult geld voor 1 week....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef GraafD het volgende:
krijgen we dat boodschappen geneuzel weer zo moeilijk is het niet hoor E 800,- drank wat uien, pindakaas en brood klaar![]()
Dan heb ik zojuist de homo gevondenquote:
En Austin Powers is een Homoquote:
HOMO!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!![]()
Abuse verzonden!quote:
met een beetje mazzel is die kinderkamer overbodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
Die staat echt op knallen
ze is alweer in de babykamer bezig
[afbeelding]
heb je dat helemaal zelf getypt, of heeft mamma geholpen ?quote:
Dat wens je toch niemand toequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
met een beetje mazzel is die kinderkamer overbodig
Buzzer ga wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je dat helemaal zelf getypt, of heeft mamma geholpen ?
En jij bent een vieze aidshomo, dat je niet eens een lekker wijf herkent.quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je dat helemaal zelf getypt, of heeft mamma geholpen ?
je moet je bek houwe!quote:
Gezellig sfeertje hier vandaagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent een vieze aidshomo, dat je niet eens een lekker wijf herkent.![]()
Heb gehoord dat de medische wereld haar al heeft opgegeven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
We kunnen het ook wel zonder mod hoor regenworm
Hoe is het met Lieskes ondragelijke pijnen?
Is er al een ambulance onderweg?
waarom, zo'n post slaat toch gewoon helemaal nergens op...quote:
Nee, geen ambulance.,... euthanesie is al aangevraagd om het arme kind uit haar lijden te verlossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
Jij hoopt op een miskraam?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is die kinderkamer overbodig
en de trauma heli is denk ik beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken en die manke kluiven anders gaat hij huilen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef b0ng het volgende:
ik hoop dat de mannen deze keer de bestellijst mogen aanpassen.
zaterdag voetbal, bier en bierbommetjes![]()
Was ironisch bedoeld. Iedereen hier weet dat het niet waar is, Dido is namelijk een kakhoer, geen krekhoer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
waarom, zo'n post slaat toch gewoon helemaal nergens op...
Volgens mij sloeg die post duidelijk op Didoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken en die manke kluiven anders gaat hij huilen!
Wensen dat een babykamer overbodig is slaat anders ook totaal nergens op ( ja ik weet dat je nu komt met een * ja nee maar ik hoop dat ze naar huis moet geblaat excuus)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |