abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31248512
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Wup het volgende:

[..]

er was nog wel iemand die het voor Rob opnam, ik geloof Roel?
Volgens mij is bij hem ook het kwartje gevallen. Rob is ook zo bezig geweest om Menno tegenover Roel zwart te maken. Aan die momenten zal ie wellicht gedacht hebben.
pi_31248514
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

was van de week toch ook met Rob:
Rob: ik wil gewoon winnen
Dido: ik hoef niet te winnen
Rob: nee ik hoef ook niet te winnen

bah
Hij zei gister ook tegen joost..
"want ik ga gewoon winnen"
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_31248517
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze heeft geen namen gezegd natuurlijk. Zo slim is ze dan ook wel weer.

Oh ja... en Tanja heeft Chantal verteld dat ze de volgende keer gewoon weer Lieske gaat nomineren.

Weet zeker dat chantal snel op de bank zit.
Die gaat een keer de fout in, en dan gaan de oogjes open.
Dit gaat deze week gebeuren
pi_31248534
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:45 schreef Spewey het volgende:

[..]

Owjah, linkje is handig
sorry was vergeten om er achter te zetten.
pi_31248538
Gaan ze nu weer de hele dag over het boodschappenlijstje doen?
pi_31248570
Ik kan er gewoon niet overuit dat de bewoners blijven denken dat het zo een zware bank is.
Nou ja wel zwaar in de zin dat de buitenwereld ze er alle 3 wel uit wil hebben. Maar de bewoners zien dat niet zo
pi_31248596
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:47 schreef Spewey het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden en het zorgde bijna voor ruzie's
Deze gaan er vandaag komen een afkickverschijnselen.
De een wil meer snoep en de andere meer drank en de vitamientjes van tanja.
Ga er maar een goed voor zitten
pi_31248622
Ze denken dat het 9 uur is en vinden het aso dat ze niet mogen uitslapen. Pff normale mensen staan wel paar uurtjes eerder op dan jullie, 9 uur is uitslapen dan.

En ik vraag me af hoeveel Dido gaat aankomen deze week en hoeveel ze daar vervolgens over gaat zeiken. Volgens mij is ze sinds ze het weet, constant aan het eten.
pi_31248624
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:47 schreef Spewey het volgende:
ze hebben extra geld dus misschien is het nu voor de middag klaar
pi_31248626
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:49 schreef MissX het volgende:
Ik kan er gewoon niet overuit dat de bewoners blijven denken dat het zo een zware bank is.
Nou ja wel zwaar in de zin dat de buitenwereld ze er alle 3 wel uit wil hebben. Maar de bewoners zien dat niet zo
Met name Rob is er heilig van overtuigd dat ie populair is .
pi_31248634
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:50 schreef regenworm het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje geleden en het zorgde bijna voor ruzie's
Deze gaan er vandaag komen een afkickverschijnselen.
De een wil meer snoep en de andere meer drank en de vitamientjes van tanja.
Ga er maar een goed voor zitten
1 voordeel sigaretten in overvloed dat scheelt geld
pi_31248636
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is bij hem ook het kwartje gevallen. Rob is ook zo bezig geweest om Menno tegenover Roel zwart te maken. Aan die momenten zal ie wellicht gedacht hebben.
ik bedoelde dat Roel het voor Rob opnam dat Rob alleen maar het huis schoonhield om niet genomineerd te worden, volgens Roel was het gewoonte van Rob.

wat het kwartje betreft, Roel werd min of meer beschuldigd dat hij bij Rob 'hoorde'.
Menno zei zelfs dat hij 'Rob hoorde' toen Roel hem uitlegde waarom hij Menno nomineerde.
Roel momplde wat 'goh, zo heb ik het nog niet bekeken' ofzo, ik kreeg de indruk dat Roel de discussie niet aanwilde gaan.
pi_31248698
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef MissX het volgende:
Ze denken dat het 9 uur is en vinden het aso dat ze niet mogen uitslapen. Pff normale mensen staan wel paar uurtjes eerder op dan jullie, 9 uur is uitslapen dan.
Ja klaag klaag: "We hebben al een week niet uitgeslapen"
pi_31248719
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Met name Rob is er heilig van overtuigd dat ie populair is .
Het was gister ook echt zo triest dat hij maar bleef zeggen dat die "yes" persoon 100% zeker ze dochter was. Wat zal hij opkijken als hij het huis uitmoet en alles over zijn persoontje leest
heb nu al zin in dat hoofd
pi_31248720
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Knurkie het volgende:
1 voordeel sigaretten in overvloed dat scheelt geld
ow leuk, daar gaat nog mot over komen als de opdracht mislukt
toen Tanja zeker wist dat ze naar huis ging waren haar voor haar geen sigaretten besteld, dat bleek later niet zo best uit te komen
pi_31248741
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Wup het volgende:

[..]

ik bedoelde dat Roel het voor Rob opnam dat Rob alleen maar het huis schoonhield om niet genomineerd te worden, volgens Roel was het gewoonte van Rob.

wat het kwartje betreft, Roel werd min of meer beschuldigd dat hij bij Rob 'hoorde'.
Menno zei zelfs dat hij 'Rob hoorde' toen Roel hem uitlegde waarom hij Menno nomineerde.
Roel momplde wat 'goh, zo heb ik het nog niet bekeken' ofzo, ik kreeg de indruk dat Roel de discussie niet aanwilde gaan.
Dat klopt. Roel zei nog dat het dwangmatig ofzo was. Ingrid was degene die zei dat Roel bij Rob hoorde en daarom niet wilde vertellen wat er was voorgevallen. Waarop Tanja het een en ander uitlegde.
pi_31248766
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:56 schreef MissX het volgende:

[..]

Het was gister ook echt zo triest dat hij maar bleef zeggen dat die "yes" persoon 100% zeker ze dochter was. Wat zal hij opkijken als hij het huis uitmoet en alles over zijn persoontje leest
heb nu al zin in dat hoofd
eigelijk moeten ze alle hoogtepunten te zien krijgen in het huisje en dan natuurlijk met camera's aan!
pi_31248790
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja... we een kwartier lang ofzo. Echt van die harde overdreven snikken. EN hij was weer in zichzelf aan het praten over zijn kinderen enzo...

Echt, die man draait door. Opeens Ingrid excuses aanbieden...waarom niet de avond daarvoor tijdens het gesprek? Zieltjes winnen...
Van de "Yes!!" vanuit het publiek is hij overtuigd dat het z'n dochter was. Right.
En dat hij niks gaat doen deze week Daar heeft Tanja mi gelijk in; dat hij dit deed om z'n positie te waarborgen.

Goedenmorgen allen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31248888
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:59 schreef CartWOman het volgende:
En dat hij niks gaat doen deze week Daar heeft Tanja mi gelijk in; dat hij dit deed om z'n positie te waarborgen.
eerst zien dan geloven, hij moet tijdens stofzuigen die geldbuildel van roel nog vinden deze week; ik wil wel zien wat er dan gebeurt
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:04:10 #100
65846 Bocaj
47th President.
pi_31248889
Ik heb de moeder van Dido & Ing gezien.... Nu weet ik meteen hoe ze er ove 20 jaar uit gaan zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')