ahhhh net zo als toen met het etentje?? dat leek eerst heel sneu en oprecht en toen vooral sneuquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... we een kwartier lang ofzo. Echt van die harde overdreven snikken. EN hij was weer in zichzelf aan het praten over zijn kinderen enzo...
Chantal in bed, met wie moet ze dan roddelen.quote:
Nou, mijn stem heeft zequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nog eens duidelijk gemaakt dat ze het een snorme dolk in de rug zou vinden als ze van bepaalde personen ooit een stem zou krijgen. Dan wil ze die persoon nooit weer zien.
dat laatste heb ik gemist, welke personen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef scanman01 het volgende:
De dames hebben vannacht trouwens heel lang gesproken over de nominaties. Intussen weten ze bijna allemaal exact wie op wie heeft gestemtd. (voor de mensen die dan nog niet wisten)
Chantal heeft nog eens duidelijk gemaakt dat ze het een snorme dolk in de rug zou vinden als ze van bepaalde personen ooit een stem zou krijgen. Dan wil ze die persoon nooit weer zien.
oehhhhhhhh emotionele chantage........... dat mag nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nog eens duidelijk gemaakt dat ze het een snorme dolk in de rug zou vinden als ze van bepaalde personen ooit een stem zou krijgen. Dan wil ze die persoon nooit meer zien.
Ze heeft geen namen gezegd natuurlijk. Zo slim is ze dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat laatste heb ik gemist, welke personen?
Tanja & Ingrid vonden het goed van Chantal dat ze niet op Rob had gestemd oomdat ze de verhalen alleen uit tweede hand had? Hoe krijgt ze het toch voor elkaar?
door nog beter te liegen dan Mennoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat laatste heb ik gemist, welke personen?
Tanja & Ingrid vonden het goed van Chantal dat ze niet op Rob had gestemd oomdat ze de verhalen alleen uit tweede hand had? Hoe krijgt ze het toch voor elkaar?
dat meen je niet! dat mens spoort echt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja... en Tanja heeft Chantal verteld dat ze de volgende keer gewoon weer Lieske gaat nomineren.
Dast was ook zo leuk inderdaad. Chantal was heel fel tegen wat Menno geflikt heeft. Toen bleek dat de andere dames het daar niet zo mee eens waren, zwakte ze die felheid steeds meer afquote:
en weer dankzij Dido, Dido vond het allemaal wel prima wat Menno had gedaan [ ze had het zelf ook gedaan] maar was alleen onblij met het feit dat hij haar voor zijn missie had uitgekozen vanwege de situatie met haar moeder; dat vond ze niet zo netjes van hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:34 schreef scanman01 het volgende:
Dat was ook zo leuk inderdaad. Chantal was heel fel tegen wat Menno geflikt heeft. Toen bleek dat de andere dames het daar niet zo mee eens waren, zwakte ze die felheid steeds meer af
Ja hij zei zulke rare dingen tegen joost..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:36 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp niet dat zo'n volwassene vent als Rob zich zo druk maakt om een onderdeurtje als Menno. Hij had het vannacht zelfs over om 'm op z'n bek te slaan als ie wat verkeerds zou zeggen. Gelukkig zei hij er wel snel bij dat hij 'oud en wijs genoeg is' om dat niet doen.
![]()
![]()
daar kwam hij trouwens weer op terug....het zit hem volgens mij nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:39 schreef Knurkie het volgende:
ik geloof niet zo dat Rob zo volwassen is ik kan me zn reactie nog erg goed herninneren toen Ralph hem die envelope gaf...was nu niet echt volwassen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:39 schreef Knurkie het volgende:
ik geloof niet zo dat Rob zo volwassen is ik kan me zn reactie nog erg goed herninneren toen Ralph hem die envelope gaf...was nu niet echt volwassen
morgequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
Haha Rob zingt Suspicious mind....
Tanja kan ook doordraven hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef schatje het volgende:
Klopt het dat Rob heeft gezegd dat hij deze weeks niets zal doen? Dat hij vooral op bed gaat liggen om de dagen door te komen. Dat beweerde Tanja. Die hieruit concludeerde dat hij schoonmaakte en eten kookte om niet genomineerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |