Nee, geen ambulance.,... euthanesie is al aangevraagd om het arme kind uit haar lijden te verlossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
We kunnen het ook wel zonder mod hoor regenworm
Hoe is het met Lieskes ondragelijke pijnen?
Is er al een ambulance onderweg?
Jij hoopt op een miskraam?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is die kinderkamer overbodig
en de trauma heli is denk ik beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
We kunnen het ook wel zonder mod hoor regenworm
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken en die manke kluiven anders gaat hij huilen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef b0ng het volgende:
ik hoop dat de mannen deze keer de bestellijst mogen aanpassen.
zaterdag voetbal, bier en bierbommetjes![]()
Was ironisch bedoeld. Iedereen hier weet dat het niet waar is, Dido is namelijk een kakhoer, geen krekhoer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
waarom, zo'n post slaat toch gewoon helemaal nergens op...
Volgens mij sloeg die post duidelijk op Didoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken en die manke kluiven anders gaat hij huilen!
Wensen dat een babykamer overbodig is slaat anders ook totaal nergens op ( ja ik weet dat je nu komt met een * ja nee maar ik hoop dat ze naar huis moet geblaat excuus)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is idd waar, ik wil bij deze mijn excuses aanbieden voor het misverstand, tis idd een kakhoer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was ironisch bedoeld. Iedereen hier weet dat het niet waar is, Dido is namelijk een kakhoer, geen krekhoer.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken
Het been is nog nèt te redden, maar dan moeten ze wel de rest amputeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier heel even heel hard kotsen over deze quotes!!!!!!!!!!!
Tja ik las ze vanmorgen ook op nuchtere maag....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier heel even heel hard kotsen over deze quotes!!!!!!!!!!!
goed geraden, iets anders bedoelde ik daar zeker niet mee. We hebben zelf enorm veel moeite gehad om kinderen te krijgen, dus ik ga zelfs mijn ergste vijand geen dingen toewensen die daarmee verband houden. Ik doel zuiver op de nominaties.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wensen dat een babykamer overbodig is slaat anders ook totaal nergens op ( ja ik weet dat je nu komt met een * ja nee maar ik hoop dat ze naar huis moet geblaat excuus)
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Omdat?
Zowel Menno als Rob geven allebei aan dat ze elkaar niet liggen en dat blijkt ook al weken lang uit de beelden die we zien.
Ze hebben *geen chemie* (en dat kán binnen een groep...)
Rob heeft in het begin nog pogingen ondernomen maar is daarmee opgehouden toen er geen enkele repsons kwam. Ook Menno roept dingen over Rob die je zou kunnen quoten metsmileys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |