Dat is idd waar, ik wil bij deze mijn excuses aanbieden voor het misverstand, tis idd een kakhoer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was ironisch bedoeld. Iedereen hier weet dat het niet waar is, Dido is namelijk een kakhoer, geen krekhoer.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de vrouwen moeten het huis schoonmaken
Het been is nog nèt te redden, maar dan moeten ze wel de rest amputeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Loedertje het volgende:
Hoe is het met Lieskes ondragelijke pijnen?
Is er al een ambulance onderweg?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier heel even heel hard kotsen over deze quotes!!!!!!!!!!!
Tja ik las ze vanmorgen ook op nuchtere maag....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ik kom hier heel even heel hard kotsen over deze quotes!!!!!!!!!!!
goed geraden, iets anders bedoelde ik daar zeker niet mee. We hebben zelf enorm veel moeite gehad om kinderen te krijgen, dus ik ga zelfs mijn ergste vijand geen dingen toewensen die daarmee verband houden. Ik doel zuiver op de nominaties.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wensen dat een babykamer overbodig is slaat anders ook totaal nergens op ( ja ik weet dat je nu komt met een * ja nee maar ik hoop dat ze naar huis moet geblaat excuus)
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Omdat?
Zowel Menno als Rob geven allebei aan dat ze elkaar niet liggen en dat blijkt ook al weken lang uit de beelden die we zien.
Ze hebben *geen chemie* (en dat kán binnen een groep...)
Rob heeft in het begin nog pogingen ondernomen maar is daarmee opgehouden toen er geen enkele repsons kwam. Ook Menno roept dingen over Rob die je zou kunnen quoten metsmileys.
iets van leeftijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske vraagt wie er op haar heeft gestemd
Chantal heel parmantig IKKUH
maar ze heeft t goed uitgelegd zegt ze erbij
ook leuk, maar met de billen omhoog allebei was ook erg schattig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Maurisico het volgende:
The Poolboy: [ bezig met schoonmaken en intussen "vriendenvoor het leven "van Jan Smit fluitend]
[afbeelding]
ach wat maakt het uit, plannetje van Chantal is misluktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
iets van leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer een hele slappe uitleg.
Die indruk heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vind
Hij heeft een sterk *groepsgevoel* en daardoor kan hij het moeilijk hebben als mensen hun best niet doen (blijkt o.a uit de weekopdrachten en het ontrekken aan de groep van mensen die in kliekjes rondhangen)quote:en draait zich daardoor in allelei bochten en valt daardoor door de mand
Het is bijzonder laf van Chantal om Lieske weer te nomineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets van leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer een hele slappe uitleg.
Het zelfde lot wat Sjankwal te wachten staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vind
en draait zich daardoor in allelei bochten en valt daardoor door de mand
Zal hem worst wezen nu!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef Knurkie het volgende:
jeetje Rob nog in badjas...is ook voor het eerst
Jadat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zelfde lot wat Sjankwal te wachten staat
Volgens had chantal een ander plannetje deze keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ach wat maakt het uit, plannetje van Chantal is mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |