Shurendy wil misschien wel. Die valt wel op goedkope hoeren.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef elskreeft het volgende:
en morgen gaat Tanja weer alle kleertjes terugleggen die ze nu verplaatst heeft.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shurendy wil misschien wel. Die valt wel op goedkope hoeren.
Doe ik ook voor Tanja als Peter3000 er niet isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:53 schreef Gert het volgende:
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.
Dido is een krekhoer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
Maar of er tussen al die losers ook iemand zit die je met goed fatsoen dat huis kan binnenduwen, valt te betwijfelen. Dus: toch een acteur wellicht.
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!quote:
Ik eerst hé... op je beurt wachten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!![]()
Is een bult geld voor 1 week....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef GraafD het volgende:
krijgen we dat boodschappen geneuzel weer zo moeilijk is het niet hoor E 800,- drank wat uien, pindakaas en brood klaar![]()
Dan heb ik zojuist de homo gevondenquote:
En Austin Powers is een Homoquote:
HOMO!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik er dan straks voor 10 euro overheen kan, dan juich ik dat toe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |