Ik loop al een tijdje met het idee van een tongpiercing, geen concrete plannen hoor. Gewoon over fantaseren. Niet zo'n grote 'knop' in je mond maar een piepklein diamantje. Zo klein dat ie nauwelijks opvalt maar dat je 'm wel ziet glinsteren.
* Keroppi denkt dat ze in haar vorig leven een ekster is geweest aangezien zij gek is op alles wat glimt en glittert..
Waarom in mijn tong,
* die groeit snel dicht mocht ik 'm er ooit uit willen halen
* dat is niet zo opvallen, je hebt dan niet het "Kijk, IK heb een piercing" effect.
*Lijkt me heerlijk zoenen
Commentaar hieronder please!
quote:
op 02-07-2000 om 10:40 PM schreef RemCow het volgende:
Als ik wel iets 3x nix vind, zijn het tongpiercings wel... sorry![]()
conclusie : die piercing zit er voor anderen , niet voor jezelf .........
quote:
op 02-07-2000 om 09:41 PM schreef Keroppi het volgende:
(...)*Lijkt me heerlijk zoenen(...)
Schijnt ook lekker te zijn bij fellatio en cunnilingus.
Meid, doe gewoon wat je zelf lekker vind [IMG]i/s/devil.gif[/IMG]
Wat moeten anderen nu met de tongpiercing van de LMK??
Alleen vraagt de LMK zich af waarom dit topic in het seksualiteit-forum staat....
(Oh en Kikkroppi, als jij de piercing hebt maakt het voor jou niet zoveel uit met zoenen, wel voor de gene met wie je zoent)
Maar een tong piercing, Tja ik wordt er zelf niet warm of koud van en soms vind ik het wel leuk staan maar veel vaker niet. Maar ik kan denk ik weinig anders zeggen dan dat je het helemaal zelf moet weten Keroppi. Ik kan me er ook geen beeld van vormen daar ik nog geen foto van je gezien heb en dus niet weet of ik een tongpiercing bij jou zou vinden passen.
Ik wel (concrete plannen dan): extra pret met zoenen en orale sex.
Mijn vraag: waarom niet?
www.sjoerd.org
quote:
op 02-09-2000 om 02:52 PM schreef Nimue het volgende:
Ken je deze site: http://www.bme.freeq.com/
Jammer dat piercing vaak met dit soort ranzige (kijk maar eens bij "Hard Stuff") praktijken wordt geassocieerd.
quote:
op 02-07-2000 om 09:41 PM schreef Keroppi het volgende:
*Lijkt me heerlijk zoenenCommentaar hieronder please!
Ook lekker mee gezoend te worden (enzo)
Perfecte voorlichting, nazorg (hmm, klinkt wel een beetje korrelatie), en info en tips.
Maar ja........that's my humble opinion
Tsja, het blijft nog bij er over denken. Ik vrees dat mijn ouders het alleen niet enthousiast zullen zijn. Tattoo's kunnen ze wel mee leven maar piercings? Ik snap het niet hoor...
Doe wat je zelf mooi vindt, maar je moet natuurlijk geen ruzie krijgen met je ouders..
GRTZ ArchAngel
anders neem je 'm op een andere plek, eentje door je tepel, navel of nog lager ;}
quote:
op 02-10-2000 om 11:11 PM schreef ArchAngel het volgende:
...krijgt ze kotsneigingen...
Tuurlijk, blijf volhouden dat het door die piercing komt heheheheh
quote:
Maargoed...
ik vind zo'n tongpiercing echt major sexy...
Zoent lekker..GRTZ ArchAngel
Zullen we zoenen, AA??
quote:
op 02-11-2000 om 07:48 AM schreef Ludo het volgende:
Tuurlijk, blijf volhouden dat het door die piercing komt heheheheh
LOL!
quote:
Mijn zus heeft het ook gedaan, en een vriendin van mij ook.. Mijn zus heeft er op het laatste moment vanaf gezien omdat die vriendin van mij vertelde ....
AA heeft je zus het nou wel of niet gedaan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |