ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Yildiz een westlander? Dát zou een hoop verklarenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Als hij nu gewoon hier één keer post hoe het is afgelopen dan is hij er vanaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat hij er niet meer over mag praten.
hoe vraag je het dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik er naar vraag bij hem, wordt hij altijd heel boos
Moet ik nu onderduiken?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:06 schreef SeLang het volgende:
En eigenlijk is iedereen op Fok die de betreffende topics las en niet de politie belde medeplichtig.
Modjes zijn verantwoordelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Razor21 het volgende:
Zijn we niet gewoon allemaal medeplichtig of Fok? We wisten namelijk wat er ging gebeuren en wat de gevolgen hadden kunnen zijn met deze dwaze actie![]()
In het belang van de veiligheid hebben wij gewoon informatie achtergehouden zonder de politie van te voren op de hoogte te stellen![]()
Of zie ik dat verkeerd![]()
Iemand ging een tas met ballonnen achterlaten. Iedereen die daarvoor de politie inschakelt is een huilie.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Razor21 het volgende:
Zijn we niet gewoon allemaal medeplichtig of Fok? We wisten namelijk wat er ging gebeuren en wat de gevolgen hadden kunnen zijn met deze dwaze actie![]()
In het belang van de veiligheid hebben wij gewoon informatie achtergehouden zonder de politie van te voren op de hoogte te stellen![]()
Of zie ik dat verkeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |