Die gevangenissen van tegenwoordig zijn net hotelsquote:
Habbohotel.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die gevangenissen van tegenwoordig zijn net hotels
Sessy... is dit nou wat ze noemen reflectie? ;Pquote:
Toch wel met internet he?quote:
Als je 't 3x daagse en grote neger schrapt zou je er misschien nog iets dergelijks uit kunnen slepen, maar zo, nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sessy... is dit nou wat ze noemen reflectie? ;P
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef DionysuZ het volgende:
Nu zou pas een ludieke actie zijn om met z'n tweeen een gewaad aan te doen en dan een wasritueel in de wc van een trein te houden
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef DionysuZ het volgende:
Nu zou pas een ludieke actie zijn om met z'n tweeen een gewaad aan te doen en dan een wasritueel in de wc van een trein te houden
Dus zo?:quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als je 't 3x daagse en grote neger schrapt zou je er misschien nog iets dergelijks uit kunnen slepen, maar zo, nee.
Blijft kinky hoorquote:Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Haha + add vrijwillig + door hele leuke jongen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus zo?:
[..]
Blijft kinky hoor
Ik vind die updates van Sessy al spannend genoeg eingelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Adagio het volgende:
Ik verwachtte een spannende update...
onzin. de moslimorganisaties hebben in het geval van de twee in de trein gereageerd omdat de trein stil is gezet enkel omdat de twee eruit zagen als moslims en de wc in gegaan zijn, en zich daarom door omstanders verdacht gedroegen. Volgens radio 1:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef longinus het volgende:
Als het topiconderwerp nu wel eens moslim was geweest dan hadden de moskeën wel op hun achterste benen gestaan. Maar ja, het topiconderwerp is nog te jong voor een baard
Als beide heren een net maatpak aan zouden hebben gehad zou dit allemaal niet gebeurd zijn. klaar.quote:1) Ze zijn niet met zijn tweeen tegelijk in de wc geweest.
2) Men heeft de tassen niet in de wc meegenomen en ze hebben de tassen tijdens
het verblijf in de wc niet onbeheerd achter gelaten.
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Yildiz een westlander? Dát zou een hoop verklarenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Als hij nu gewoon hier één keer post hoe het is afgelopen dan is hij er vanaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat hij er niet meer over mag praten.
hoe vraag je het dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik er naar vraag bij hem, wordt hij altijd heel boos
Moet ik nu onderduiken?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:06 schreef SeLang het volgende:
En eigenlijk is iedereen op Fok die de betreffende topics las en niet de politie belde medeplichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |