Frisia heeft een nieuwe strategie: Leen van Frisia.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie legt het effe uit?
Ah, Frisia is links!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef 0 het volgende:
[..]
Inderdaad, leen je rijk.
Als je dood bent hoef je ook niet meer af te betalen.
kutleningzeikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:23 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Frisia heeft een nieuwe strategie: Leen van Frisia.
Dan komt je lening wel goed.![]()
eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:03 schreef buzzer het volgende:
het wordt tijd dat die reclames verboden worden.
Het wordt de mensen veel te makkelijk gemaakt, en je moest eens weten hoeveel gezinnen er in de shit zitten door die leningen
gaan die schulden dan niet naar jouw nabestaanden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:09 schreef Metro2005 het volgende:
Vlak voor ik doodga ga ik lekker heel veel lenen van frisia. om ze te terug te pakken voor het leed dat ze me aandoen met die kutreclames van ze
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef cyberstalker het volgende:
Hé, maar ze hebben wel een lage rente.
Geen ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gaan die schulden dan niet naar jouw nabestaanden?
Ouders, broers/zussen enz. zijn ook nabestaandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geen ideeIk weet niet eens of ik dan nog nabestaanden heb
Een mens heeft een bepaalde verantwoordelijkheid. Als je jezelf niet kunt beheersen kun je maar beter helemaal geen reclame meer kijken. Het is het doel van reclame om verleidelijk te zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:03 schreef buzzer het volgende:
het wordt tijd dat die reclames verboden worden.
Het wordt de mensen veel te makkelijk gemaakt, en je moest eens weten hoeveel gezinnen er in de shit zitten door die leningen
Als ik de pijp uit ga neem ik aan dat mijn ouders al overleden zijn (althans, dat hoop ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ouders, broers/zussen enz. zijn ook nabestaanden
Dat weet je dus niet. Maar dat maakt Frisia niet eens uit, want Frisia/BECAM/alles van Drik Scheringa doet aan koppelverkoop: Cardiffquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik de pijp uit ga neem ik aan dat mijn ouders al overleden zijn (althans, dat hoop ik wel)
Gewoon je hele familie uitmoorden, zodat ze het op niemand kunnen verhalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ouders, broers/zussen enz. zijn ook nabestaanden
dat is wel zo, maar het blijkt gewoon dat er een hoop mensen zijn die niet met die verantwoordelijkheid kunnen omgaan, en die moet je tegen zichzelf beschermen. Het wordt je gewoon veel te makkelijk gemaakt momenteel, Wehkamp, Neckerman, lenen.nl etc etc...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Mainport het volgende:
[..]
Een mens heeft een bepaalde verantwoordelijkheid. Als je jezelf niet kunt beheersen kun je maar beter helemaal geen reclame meer kijken. Het is het doel van reclame om verleidelijk te zijn.
Je leent maar een keer. Daarna ben je de rest van je leven bezig met afbetalen.quote:
Wat is zijn rentepercentage? Misschien wil ik hem wel lenen.quote:
Die reklame is ook gemaakt voor domme mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef Davoice het volgende:
Al die leningreclames zijn dom en de mensen die erin figureren nog dommer.
Zit er zo'n gast in een auto domme geluiden te maken zo van "broem, broem broem"
Komt er een verkoper en zegt die gast in de auto "ja, we nemen hem"
Goeie proefrit![]()
Precies de doelgroep die ze zoeken lijkt me. Iemand met ook maar een beetje varstand zal NOOIT iets lenen bij die oplichters.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef Davoice het volgende:
Al die leningreclames zijn dom en de mensen die erin figureren nog dommer.
Zit er zo'n gast in een auto domme geluiden te maken zo van "broem, broem broem"
Komt er een verkoper en zegt die gast in de auto "ja, we nemen hem"
Goeie proefrit![]()
Ik wilde even kwijt dat ik het een lekker wijf vind op deze fotoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:06 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ik wil Leen wel wat lenen!![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |