Inderdaad, was zeker niet zomaar een geintje, hij probeerde dat er wel snel van te maken, maar volgens mij kon je hier even de echte Roel zien in geval van tegenslag of tegenspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En het was dus duidelijk een geintje (lijkt mij wel)?
Want volgens sommigen hier vertoonde Roel "aggressief en initimiderend gedrag" tegen Joost, en was hij aan het "zeiken en drammen".
Waar moet ik aan denken? Dat ik het op jou rekening laat zetten??quote:
En een feestweek voor de streamers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef Falco het volgende:
Dit wordt echt zo'n heerlijke baalweek voor Chantal en Dido!
ze is er idd niet goed in, ik geloof haar bijv. nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal kan niet eens liegen, ze is er niet goed in![]()
![]()
Ja ach.... jij vind ook dat Lieske zich aantselt over die knie, ondanks de diagnose van de dokter en zijn tips (zo weinig mogelijk lopen). Maar dat mag je vinden natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik vind dat die vrouwen daar in dat huis eer een ongehoord issieu van maken
![]()
mag ik als rijpe vrouw zeggen![]()
Ja, dat gevoel had ik ook even.. Toen bedacht ik mezelf dat dat best eens zou kunnen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
Roel: tolerantie is juist het kernpunt van mijn bestaan ...
WHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHAHAHA
Tis gewoon een berkompen lul die er niet tegen kan dat niet iedereen hem op een troon zet, tis godverdomme de mannelijke clone van dido !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
Roel zit er echt mee , hè, als iemand hem genomineerd heeft
Iedereen , maar hij is toch wel degene die steeds roept "het is een spel!!!!!!!!"
En nee, Roel ik vind je niet zo tolerant
Ik hoop het ook, eruit met die ventquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:31 schreef BBscanner het volgende:
Hoop zo dat ze dit uitzenden. De ware aard van Rob komt hier naar boven.![]()
Misselijke vent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:31 schreef BBscanner het volgende:
Hoop zo dat ze dit uitzenden. De ware aard van Rob komt hier naar boven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |