Natte Lie en Joost bedoel je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef regenworm het volgende:
ingrid en joost lopen weer te smoezen kunnen ze niet via de zender een stroomstoot uitdelen.
Wordt daar erg ziek van.
Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
over wie ging dat verhaal van Nath met die stijve tepels
Verheerlijking van perfecte siliconentieten daarentegenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leuk![]()
* flugeltje kan soms stapeldol worden van de verheerlijking van strijkplanken
ja dat moet echt verboden wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef TagForce het volgende:
Natte Lie en Joost bedoel je.
mwah je hebt iig echt een leuk koppie zo op die avater als you dat is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
[..]
heb ik ook, alleen ik ben ...... uuuh, tja....wat ouder
Ik had uit principe gelijk als eerste al een peuk opgestoken... Was me niet in dank afgenomen, maar stoppen met roken doe ik alleen als ik het zelf wil, en daar in huis zou dat het laatste zijn wat ik wil, denk ik zo maar... (misschien dat sex met Chantal nog lager op mijn to-do lijst staat, maar dat is begrijpelijk denk ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef elskreeft het volgende:
wat een triest stelletje zeg. ze hebben net 1 (!!!!!!!!!!!!) uur niet gerookt!!!
dit wordt erggg leuk deze week. weinig gna gna .
blijven hele dagen in hun nest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |