Hij heeft zeker een punt, vond het ook te erg voor woorden. Daarnaast wordt gesuggereerd dat het een enorme schok zou zijn als er een homo mee zou doen. Roel is dan ook flink door de mand gevallen, mister tolerantie.......quote:
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
edit.......ik vond Joost zijn bewoording trouwens echt perfect.......
En het is nog niet over. De 'echte mannen' moeten voetbal kijken in een jurk. Dat is de ultieme straf, want voetbal is een 100% hetero feest, en als je een jurk aantrekt als man ben je homo, haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef computergenie.nl het volgende:
Ben ik de enige die een naar gevoel overhoud aan "wie is de homo"
De schok zou niet zijn dat er iemand homo is, zie ook de reacties van de mensen aan wie Menno het opbiechtte, maar het feit dat iemand van de bewoners blijkbaar zes weken lang heeft lopen liegen over zijn of haar leven buiten het huis. Er wordt daar 16 uur per dag met elkaar geluld; best een schok als dan blijkt dat iemand maar wat bij elkaar heeft lopen verzinnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt, vond het ook te erg voor woorden. Daarnaast wordt gesuggereerd dat het een enorme schok zou zijn als er een homo mee zou doen. Roel is dan ook flink door de mand gevallen, mister tolerantie.......![]()
Ik denk dat het meest 'storende' aan zoiets niet is, dat het geasbeerd is op zwaar en puur homofoob gedrag, van erkende homo-haters ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb dat toch niet zo ervaren; de bewoners geinen er onderling wel over, maar om ze dan direct als homofoob te bestempelen... neuh.
Behalve Roel, dat viel me dan ook zwaar tegen.
BB heeft de boel opgeblazen en daardoor de homoseksualiteit wél in het belachelijke getrokken.
Kun je het ook een beetje motiveren? Dit is zo'n nikserige post.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
ik vond het een nogal smakeloze vertoning, dat wie is de homo gedoe..
Maar goed het is talpa he ?
Net zoals het feit dat alle vrouwen met lang rood krullend haar, hoeren zijn? (quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het juist wel leuk.
Het doet je namelijk nadenken - kun je dat zien aan iemands gedrag? Of juist niet? Net als in herken de homo bijvoorbeeld. Het test je vooroordelen en maakt je er bewust van.
Het gaat er m.i. juist om dat je je ervan bewust bent/wordt dát je dat doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef Loedertje het volgende:
Je denkt volgens mij juist helemaal niet na als je een selectie maakt op grond van vooroordelen.
Het hokjesdenken doet vrijwel iedereen btw.
Ik neem aan dat het zijn woorden zijn over de nominatie. Joost heeft Roel genomineerd omdat Roel zo'n grote mond had dat hij zo tolerant is. Maar toen het hele homo issue ging spelen bleek hij een van de minst tolerante te zijn. Roel heeft o.a. gezegd; "Als er een homo in huis is, ga ik niet in dezelfde kamer slapen waar die homo slaapt"quote:
Inderdaad......en omdat hij zei dan niet elke homosexueel zachtaardig, vrouwelijk of soft is. Daarom werd Joost in eerste instantie gelijk getypeerd als homo, wat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het zijn woorden zijn over de nominatie. Joost heeft Roel genomineerd omdat Roel zo'n grote mond had dat hij zo tolerant is. Maar toen het hele homo issue ging spelen bleek hij een van de minst tolerante te zijn. Roel heeft o.a. gezegd; "Als er een homo in huis is, ga ik niet in dezelfde kamer slapen waar die homo slaapt"
Dat vond Joost erg teleurstellend
En toch ben ik het eens met Buzzer, en dus ook met de TS. Het is tamelijk smakeloos en daardoor dús ook Talpa-erig. Wat moet je daar eigenlijk verder nog aan toe voegen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Kun je het ook een beetje motiveren? Dit is zo'n nikserige post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |