Dat weet ik, maar wel omdat er vanuit DH eisen gesteld zijn, die Netmanagers zijn ook al door DH ingesteld, en zo IS de Publieke Omroep de laatste jaren al steeds commercieler geworden. Laat de commercie op 4 en verder.. laat 1 tot en met 3 goede TV en film zijn!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Verfokker het volgende:
[..]
(Het is besloten door de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep)
Jij, ik én nog een heleboel andere mensen zijn de bevolking. Aangezien niet de hele bevolking progressief is, zit ook niet iedereen te wachten op een "progressieve zender".. Het is toch niet zo moeilijk om je zender te delen met andere opvattingen, zonder dat daar direct omroepstichtingen voor nodig zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je krijgt straks eenheids worsten! Zoals Paul zegt, een hele avond verplicht lachen. DItwashetnieuws, Koefnoen, paul.. lekker alles achter elkaar... wat is dat nou voor crap... "de bevolking wil dat" ben jij de bevolking?
Het is nooit te laat...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef dynast het volgende:
Leuk verwoord hoor, alleen issie een paar jaar te laat gekomen met z'n pleidooi. Nu klinkt het hoogstens komisch.
Nee marktwerking heet dat ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef kawotski het volgende:
ook hier werkt het dus net als in een normaal bedrijf... de werkvloer wordt niets gevraagd
Nee hoor, dat is niet het probleem. Misschien moet je eens even naar die statements die ze gemaakt hebben luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, ze zijn gewoon bang voor veranderingen.
Ik heb geluisterd, maar ben het slechts ten dele met ze eens. Maargoed, voor deze discussie, kunnen we misschien beter terecht in Pol. Maar ik vind het slechts een discussie in de marge, want ik vind zowel het oude als het nieuwe systeem verre van ideaal.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet het probleem. Misschien moet je eens even naar die statements die ze gemaakt hebben luisteren.
De programmamakers zien ook wel in dat er iets moet gebeuren, maar ze zijn het niet eens met deze plannen.
Dat vond ik een goeie, over Frits.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Frits, stel nou eens een vraag!![]()
![]()
Loretta, wat een topwijf is het ook. Komt altijd leuk over.![]()
* Mee eensquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending en Gerrit Mulder lijkt heel erg op Papa Jan.
Vanaf hoelaat kan je niet meer stemmen??quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Adje staat met 56% dus op de eerste plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |