Volgens mij probeert hij het idd een beetje goed te praten, omdat hij bang is voor een aantal nominaties anders volgende week. Omdat zoveel bewoners er over de zeik over zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
Chantal zo netjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.
Ingrid liep meteen te mekkeren, alhoewel Rob ook veel erger heeft gedaan tegen haar.
Ik had Menno eruit gewild, jammer dat ie mag blijven.
Ingrid is niks zonder hem. Het had zo leuk kunnen zijn![]()
mandjes, uit het washok geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Waar hebben ze de sigaretten nu in gedaan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
Nee, als de opdracht mislukte zou hij genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Nee, als de bewoners op 1 of andere manier begrepen dat hij een geheime missie had...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Vertel eens, wat heeft Dido gedaan? Dat heb ik ff gemist...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ooow Dido gaat zo van haar troontje vallen vanaf morgen.![]()
Explosief sfeertje.
Whehehehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
zit je nou nog over die streams te lullen
daar zijn andere topics voor
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ROBBIEEEEEEEEEEEEEEE
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef pinkplatinum het volgende:
van bigbrother.tv
Tanja: “Het ligt voor de hand dat ik weer Lieske ga nomineren, maar er zijn dingen gebeurd waardoor ik een uitzondering heb gemaakt. Ik nomineer Rob, aangezien hij de dingen een beetje naar zijn hand probeert te zetten en aan het stoken is. En zo wil ik het spelletje niet spelen.
Kut, jij brengt me altijd aan het twijfelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft gewoon voor hemzelf en de bewoners een fenomenale prestatie geleverd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..
Zeker weten van niet. Het woord 'sanctie' stond er niet voor niets bij. Er zou alleen een sanctie komen als het zou uitlekken wat zijn geheime opdracht was. Die sanctie was vanzelfsprekend het meteen genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Niet goed opgelet deze keer. zal zometeen eerst de letterlijke opdracht er weer eens bij zoeken, maar als het hem niet lukte zou hij idd direct genomineerd staan.
ik vond Joost zn nominatie het beste gemotiveerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Chantal gaat dit echt niet trekken idd ruzie met iedereen en hoop ook met die vent die ze voor haar uitzoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Deze week dus eindelijk heftige ruzies.......
Chantal tegen Roel... wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |