Ik vind het ook wel leuk, maar wel opvallend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
laat ik nu verwacht hebben dat je blij was![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
Homofobiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Verstop die sigaretten maar onder het bed van Roel...og wat ligt daar toch ook alweer? 10.000 euro.
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedje![]()
![]()
![]()
ik wil Chantal zien lijden![]()
het lullig is alleen dat zij die vent in huis krijgt nu, en er dadelijk dus geen tijd of aanleiding is om door de mand te vallen
mand maar weer opruimt![]()
Wij houden niet zo van Chantalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef MissX het volgende:
Chantal houdt niet zo van dingen moeten
van bigbrother.tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
ze geven die opdracht ook niet zomaar natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze valt echt wel door de mand hoor. Die mag niet roken en is dus snel geprikkeld. Dat gaat tot leuke aanvaringen komen.
Ja Chantal zat ook te high five'n dat ze niet genomineerd was. Een minuut later stonden de tranen in haar ogen dat ze een week niet mag roken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |