Als ze een stream op de woonkamer zouden zetten wel, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
geen probleem als loopt als een zonnetjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
de streams stotteren... iemand anders hetzelfde probleem??
Zouden dat FOK!kers zijnquote:
bij die kan je idd heel makkelijk een andere server kiezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)
Ja maar ik heb hier Chello en dat is een hoop gek*t de laatste maand, regelmatig zijn ze even offline. De streams uit het huis doen het wel goed op het moment, maar de internet LIVE uitzending was bijna niet te volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, hoor, perfecte streams hier
Dat eindigt met sex de rest van de week, en aan het eind een slof peuken oproken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
Roel tegen Dido als afleiding voor het roken "misschien kan ik je een x masseren" Dido: "ja misschien werkt dat"
heel subtiel Roek, heeel subtiel
Roel een Turk? Jahoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef area51 het volgende:
[..]
Met stoppelbaard en snor ziet Roel er ook uit als turk, en wat dan nog??
Sanne en Ripleyquote:
De live show heb ik via de link van APK gekeken, werkte perfect...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De Live show of de gewone streams?
quote:
Daarom moet ie blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
een van die wijven eruit
geen suf kippenhok
Integendeel, degene die niet hoefde te stoppen wisten niet hoe snel ze een peuk op moesten steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk niemand die aan maatregelen denkt om het makkelijker te maken: bijvoorbeeld alleen maar roken in een hoekje in de tuin uit solidariteit met de stoppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |