Het zal wel een 'uitzendkracht' worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa, met bloeddoorlopen ogen en uitgelopen mascare, de bh's net allemaal verbrand en de borsten dus op haar navel bungelend, schuim in de mondhoeken compleet los tegen een angstig huilende lieve Lieske en dan .....staat daar al 5 minuten in de deuropening Prince Charming, lang en slang en donker en onweerstaanbaar lekker ding.
mwah zit hier net en ben dolgelukkig, de kids konden in utreg echt niet zomaar op straat spelen .!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja!! Nieuwegein slaapstad no1
[ontopic] Chantal gaat het opfokken!! kan me niet herrineren dat ze het ook zo lullig vond voor de andere de vorige keer [ontopic]
Uhmmm... Iedere nieuwegeiner heeft een baan... Op de fietsen van ons passen als we ze daar stallen... We noemen jullie niet voor niets de fietsenstalling van Utrecht.quote:Ja!! Nieuwegein slaapstad no1
Aangevuld met: "ze doet dingen die ik geen stijl vind"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef style het volgende:
Ik vond de motivatie van Lieske het slechtse: Omdat Linda dingen doet die ik niet zou doen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik." Om daarna weer met een ellenlang lulverhaal te komen dat hij er recht op heeft om te weten waarom, maar dat hij het wél respecteert, én snapt, maar dat diegene dan bepaalde dingetjes toch niet helemaal goed heeft gezien, om aan het eind de schuld op Menno te schuiven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lies was WEER vergeten dat ze niet kon lopen
Nee joh, die verbijt zich dapper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Lieske's knie is weer helemaal genezen zie ik
Is zo'n bericht al OFF topicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Volgens mij zei ze dat helemaal niet. Ze zei 'waar heb ik dat aan verdiend? Ik ben helemaal niet aardig".quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |