lijkt mij een goeie, ik zat dat al te overwegen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Viperdesign het volgende:
Opzeggen, nummer meenemen, nieuw abonnement aanvragen?
pardon?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef frederik het volgende:
waren dat soort verlengingen niet onredelijk bezwarend? Of wilden ze dat invoeren?
Denk eigenlijk dat ze het alleen proberen bij verleningen. Regel het desnoods via gsmweb.nl (oid)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
of is orange de enige?
Kosten/Gemak/'Gratis' telefoon?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef N.icka het volgende:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van een abbo tov prepaid ?
voorheen deden ze dit nooit, dit is de eerste keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ze het alleen proberen bij verleningen. Regel het desnoods via gsmweb.nl (oid)
Ow ik wist dat niet eens van dat gratis telefoontjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kosten/Gemak/'Gratis' telefoon?
gemak, je hoeft niet op te waarderenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef N.icka het volgende:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van een abbo tov prepaid ?
Is idd de gebruikelijke gang van zaken. Bij een webshop of onafhankelijke dealer kun je wel gewoon met 1 jaar verlengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me dus nog steeds af of dit de gebruikelijke gang van zaken is, want ik vind dit erg vreemd en zeker niet netjes.
domme vraag misschien, maar kan ik het abonnement wat ik nu heb daar verlengenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Bigs het volgende:
Bij de Orange shops is dit inderdaad zo.. ik vind het ook vreemd en niet erg klantvriendelijk (nee je belt niet genoeg, dus verleng maar lekker met 2 jaar). Maar als je gewoon naar Belcompany/T for Telecom ofzo gaat dan kun je wel gewoon voor 1 jaar verlengen.
Je kunt je abo daar gewoon verlengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
domme vraag misschien, maar kan ik het abonnement wat ik nu heb daar verlengen
of moet ik gaan oversluiten enzo?
Wat een belachelijke gang van zaken! Ik vraag me zelfs af of dat eigenlijk wel mag...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dat kan dus niet. want ze delen tegenwoordig bellers in in categorieën [gelukkig ben je geen nummer bij orange]
en sommigen kunnen voor 1 jaar afsluiten, andere voor 2, anderen voor 3, hangt van je belgedrag af.
wat een gekke gang van zakenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:24 schreef Joenes het volgende:
[..]
Je kunt je abo daar gewoon verlengen.
Tuurlijk mag dat wel. Ieder bedrijf mag zijn eigen voorwaarden stellen. En dreigen met vertrek heeft weinig zin. Klanten die niet met 1 jaar mogen verlengen kunnen dit ook echt niet. het systeem laat het gewoon niet toe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een belachelijke gang van zaken! Ik vraag me zelfs af of dat eigenlijk wel mag...
Maar ik zou hoe dan ook niet bij Orange blijven. En als je dat per se wél wilt, zou ik in ieder geval dreigen met vertrek. Daar worden ze vaak opeens heel inschikkelijk van.
Ja kunt gewoon een telefoon uitzoeken. Geen problemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een gekke gang van zaken
kan je dan ook een nieuwe telefoon uitzoeken enzo, net als bij de orange shop?
lijkt me dan sterk dat het daar wel kan, en bij orange zelf niet.
lekkere klantenbinding inderdaad.. en service is het al helemaal niet
ik kreeg ze;fs ruzie met de mevrouw van de klantenservice, terwijl ik toch op een normale manier zei dat ik het mar een vreemde zaak vond en niet snapte waarom..
in de winkel: [ongeveer]quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een belachelijke gang van zaken! Ik vraag me zelfs af of dat eigenlijk wel mag...
Maar ik zou hoe dan ook niet bij Orange blijven. En als je dat per se wél wilt, zou ik in ieder geval dreigen met vertrek. Daar worden ze vaak opeens heel inschikkelijk van.
Nummer meenemen naar Orange zal niet lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Viperdesign het volgende:
Opzeggen, nummer meenemen, nieuw abonnement aanvragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |