Het stond ook op de log, waardoor zoveel stemmers wel mogelijk zijn. De percentages zijn nauwelijks verschoven, dus ik denk dat deze poll wel een goed beeld laat zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
2852 mensen gestemd????
Daar zet ik toch wel mijn vraagtekens bij
Of dit ook de echte uitslag wordt is nog maar de vraag; ik betwijfel of iedereen ook echt gaat stemmen zodra het geld kost. En dan nog is het niet gezegd dat BB iedere uitslag accepteert.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
Het stond ook op de log, waardoor zoveel stemmers wel mogelijk zijn. De percentages zijn nauwelijks verschoven, dus ik denk dat deze poll wel een goed beeld laat zien.
Andere polls gaven ongeveer hetzelfde beeld van wat de uiteindelijke exit-uitslag werd, in ieder geval klopte de volgorde altijd. En mocht de exit-uitslag van Talpa er heel anders uitzien, dan ontstaat er in ieder geval een mooie relquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Of dit ook de echte uitslag wordt is nog maar de vraag; ik betwijfel of iedereen ook echt gaat stemmen zodra het geld kost. En dan nog is het niet gezegd dat BB iedere uitslag accepteert.
Nou, laat die rel maar komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Falco het volgende:
En mocht de exit-uitslag van Talpa er heel anders uitzien, dan ontstaat er in ieder geval een mooie rel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef Terreros85 het volgende:
Rob blijft er wel in, want drie mannen achter elkaar passé kan niet. Tanja laten ze ook wel zitten omdat die bevalling eraan komt. Blijft er één over: bye bye Linda
Ja, jammer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |