quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
En Rob is een engerd. Een irritante zwetskop. Laat Rob het huis maar uithinkelen.
Idem, die kan in beschonken toestand voor volks vuurwerk zorgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
Linda. Puur voor de feestjes.
Ik ben het er mee eens! Sowieso wordt het wel een leuk kippenhok als er weeeer een man het huis moet verlatenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef Promiss het volgende:
Van mij moet Rob eruit...![]()
Tanja zal sowieso wel blijven omdat BB dat wil.....![]()
Mijn stem gaat dus naar Linda!!![]()
Theorie van deze week luidt: "Wil je Rob eruit, stem dan op Linda!!"![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef Trainspotter het volgende:
Ik ga voor Robbie. Ik mag hem wel, ondanks (of misschien wel dankzij) z'n vele tenenkrommende momenten. Ik vind hem een beetje de David Brent van deze BB.
Ja dan toch maar Linda. Tanja is Tannee, Rob vind ik gewoon engquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie op Tanja heeft gestemd, moet eens bij zichzelf te rade gaan.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef tanjalies het volgende:
Het is niet relevant wie er favoriet is. Er zijn nog 4 mannen over en nog 7 vrouwen. Er gaat dus een vrouw uit. Nog een man er uit zou de verhouding te veel ondermijnen. Er komt niet voor niets een man voor chantal in het huis er bij.
Dat is inderdaad altijd heel heel verdacht: mensen die zonder enige aanleiding, vanuit zichzelf, dingen gaan roepen, 'inpeperen' lijkt het dan meteen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:15 schreef riri het volgende:
Als dat zo is waarom roep je dat dan zo vaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |