ah joh.. John heeft geld zat.... het kost een paar centen, maar er is vast nog wel een of andere armoedzaaier die zo hard het geld nodig heeft dat zelfs chantal neukbaar zou zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Coos het volgende:
en....we aan Chantal aan de man helpen.![]()
Gaat niet meevallen![]()
Zo verschrikkelijk achterbaksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Zag je die HI-5 van Chantal met Lieske...
Waarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:NOMINATIES
Van mij mogen ze alledrie opdonderen
Beginnend met Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:NOMINATIES
Van mij mogen ze alledrie opdonderen
Is ook niet nodig, iedereen weet dat, tenminste mits je een echte vrouw bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar niet iedere vrouw zegt dat op tv
quote:
Joost is idd een echte schat.quote:
Ze doen erg veel in de live-uitzendingen met de bewoners.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Dát is onzin. Er is veel meer uit te halen. In mijn geheugen waren de live uitzendingen voorgaande edities véél leuker
<======== wacht Tanja op met beschuit met muisjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef teckeltje het volgende:
zou mooi zijn als Tanja volgende week Donderdag om 21.15 bevalt en om 21.30 op straat gezet wordt omdat ze eruit gestemd is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef teckeltje het volgende:
zou mooi zijn als Tanja volgende week Donderdag om 21.15 bevalt en om 21.30 op straat gezet wordt omdat ze eruit gestemd is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef teckeltje het volgende:
Ja , die motivatie vond ik ook erg goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef MissX het volgende:
Joost is vanavond weer gestegen bij mij, hoewel dat eik niet kon want hij stond al op 1
Maar ze motivatie voor nominatie van Roel vond ik super en ze houding tegenover Menno
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef MissX het volgende:
Joost is vanavond weer gestegen bij mij, hoewel dat eik niet kon want hij stond al op 1
Maar ze motivatie voor nominatie van Roel vond ik super en ze houding tegenover Menno
Die motivatie was idd de enige normale motivatie die ik gehoord hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef MissX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |