Hallo ? Je zoekt *al* 3 weken en nu al trek je de conclusie dat er geen werk is ? Get a grip !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Ickeane het volgende:
Ik ben student, 22 jaar en doe een hbo opleiding in overijssel.
Ik ben al hele tijd op zoek naar een leuke bijbaan voor ongeveer 12 uur.. heb veel callcenter werk gedaan in het verleden maar mijn huidige werkgever gaat weg uit mijn huidige woonplaats, waardoor mn contract niet werdt verlengt.
Ik zoek nu al een 3 weken een nieuw bijbaantje maar het is haast onmogelijk!
Op scholen hangen vaak van die flyers met studentenbaantjes, misschien dat wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef Ickeane het volgende:
ik ben aardig goed in pc werk
doe een ict opleiding
veel views, weinig reacties, kijken er hier weinig studenten?
Gevuld met fullttime banen ja. Het is echt tien keer niets wat op die sites staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef McCarthy het volgende:
er zijn zat sites die baantjes voor studenten hebben
kan me nog zo'n flyer herinneren met een muis erop.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef HPoi het volgende:
Maar het leuke is dus ook nog dat ze me dus alleen s'avonds wilden hebben voor 10 uur per week verspreid over 3 dagen!.![]()
Ja, ze zijn zeker gek, kom elke keer voor 3 uurtjes opdagen.![]()
Ik ga toch geen uur heen rijden, dan 3 uurtjes werken en dan weer uur terug. Ben daar gek! En dat dan 3 dagen per week. Beetje nutteloos als ik gewoon overdag kan werken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Nou, iemand met zo'n mentaliteit zou ik dus ook niet aannemen..
Als je werk hebt is de nood idd neit zo hoog, maar iemand die niets heeft moet geen eisen gaan stellen. En al helemaal niet zo ver uit de buurt zoeken, want voor elke vacature zijn er wel mensen in de buurt te vinden. Dan is reistijd je eigen probleem, niet dat van mij/werkgeverquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik ga toch geen uur heen rijden, dan 3 uurtjes werken en dan weer uur terug. Ben daar gek! En dat dan 3 dagen per week. Beetje nutteloos als ik gewoon overdag kan werken.(dus 2 dagen zo'n 18 uur per week kan ik wel werken)
Bovendien heb ik werk, maar ik wil erop vooruit gaan.
Suggestie 1: Leer fatsoenlijk Nederlandsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Ickeane het volgende:
Iemand suggesties voor Enschede?
- Geen BSC
- Geen HCN
Waarom niet? om dat ik daar al gwerkt ben en dr weg ben gegaan vanwege dat het niet leuk meer was heb paar jaar gwerkt bij beide
Bij het schoonmaaktteam waar ik soms uitzendwerk deed, sprak Fatima ook niet al te vloeiend Nederlands, hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 12:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Suggestie 1: Leer fatsoenlijk Nederlands
horeca willen ze alleen mensen met ervaring, prachtig als je die hebt, maar je komt er ook niet aan in de horeca zoals bedienen vragen ze eerst of je ervaring hebt. zeg je nee dan is het de volgende.quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef kwib het volgende:
Horeca.
Makkelijk in te rooster, vaak gezellig en je spreekt -als je je best doet- veel lekkere wijv...erhmm...mooie dames, is mijn ervaring
Loop maar wat cafeetjes of restaurantjes langs.
Iedereen kan in de horeca aan werk komen, je moet alleen onderaan beginnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef Ickeane het volgende:
[..]
horeca willen ze alleen mensen met ervaring, prachtig als je die hebt, maar je komt er ook niet aan in de horeca zoals bedienen vragen ze eerst of je ervaring hebt. zeg je nee dan is het de volgende.
nog steeds nix..
ik lopo momenteel langs bedrijven met me cv
uitzenbureaus wordt nix kennlijk te oud, ben toch wel redelijk representatief dus daar kan het niet aan liggen dr is geen werk of geen werk voor mij. (te oud hou ik nog steeds aan vast)
Goede site!quote:Op maandag 7 november 2005 16:42 schreef LaZZ het volgende:
Schrijf je in op www.studentenwerk.nl
Genoeg baantjes en vanalles en nog wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |