Sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef EvilWasp het volgende:
GODVERDOMME, ik had al een nieuw topic openstaan met titel: B_BOY: De slet van PUB.
![]()
Wat een TTquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef EvilWasp het volgende:
GODVERDOMME, ik had al een nieuw topic openstaan met titel: B_BOY: De slet van PUB.
![]()
Je moet wel wat te doen hebben tijdens het huiswerk makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer s....
Ik refresh af en toe eens onder mn leerwerk door.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet wel wat te doen hebben tijdens het huiswerk maken![]()
Neujkuh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Oh, en morgen komt dat Finse meisje van de uitwisseling ook aan.
Waarvoor je een tijdje geleden voor naar Finland wilde?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Succes, CKV is saaiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Hmz. Ik ga maar eens echt concentreren op m'n CKV-verslag in plaats van hier zitten lurken.
Dag
Doeidoei.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Hmz. Ik ga maar eens echt concentreren op m'n CKV-verslag in plaats van hier zitten lurken.
Dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Dag
Nope, dat was een ander Fins meisje weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarvoor je een tijdje geleden voor naar Finland wilde?![]()
Als ze mooi is, foto'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Loopt er in Limburg niks rond ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Nope, dat was een ander Fins meisje weer.
Zweedsequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ze mooi is, foto's![]()
en de meeste Finse meisjes zijn mooi, of waren dat de Zweedse meisjes
![]()
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er in Limburg niks rond ?
De meeste scandinavische meisjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
en de meeste Finse meisjes zijn mooi, of waren dat de Zweedse meisjes
![]()
Deze is wel fapbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar over foto's... zo fapbaar is dat meisje ook niet.
Maar ze ziet er wel aardig uit.![]()
Nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Eix weet je al als je mee kan naar de meet ?
Oke en we moeten binnekort weer eens zelf meeten met Imberr erbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Maar ikv raag wel eens als er zich een goede kans voordoet. Maar denk dat ik wel mag.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De meeste scandinavische meisjes![]()
Oeh, Talena...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Deze is wel fapbaar
Miss en Mister PUB verkiezing!
Weet iemand waar die altijd post ?
Wil je ook niet. geloof mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke en we moeten binnekort weer eens zelf meeten met Imberr erbijdie heb ik nog niet echt gezien
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zei en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeertquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zij en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeert'... en toen was ze helemaal blij dat ik reageerde (egoboost), om vervolgens te zeggen dat ik een lul ben door dat sub ding eronder.
![]()
![]()
![]()
Ook niet leuk van haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zij en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeert'... en toen was ze helemaal blij dat ik reageerde (egoboost), om vervolgens te zeggen dat ik een lul ben door dat sub ding eronder.
![]()
![]()
![]()
Ooh nog nooit gezienquote:
Hoi.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond. Eindelijk thuis!
Hey Jaguarizedquote:
slagerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
Zeg TLK, hoe zit het met de carnavalsslager van 2006?
Weet je al wat je broer mee neemt voor soort eten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Jaguarized
Mên. Ben al vanaf 9 uur vanochtend actief
Gelukkig komt mijn broer zo naar huis met eten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet je al wat je broer mee neemt voor soort eten?![]()
Ik vanaf half 8quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Jaguarized
Mên. Ben al vanaf 9 uur vanochtend actief
Gelukkig komt mijn broer zo naar huis met eten.
quote:
Lekker!quote:
Is een keer een McDonalds meet organiseren?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
* _Xbox_Master_ krijgt opeens zin in een hamburger
Haha, doet me denken aan het klassenuitje paar dagen geleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
* _Xbox_Master_ krijgt opeens zin in een hamburger
22 oktober bij de Mc in Utrecht naast Mediamarkt in Hoog Catharijne.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is een keer een McDonalds meet organiseren?
Hey DaMook
PUB MEETquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is een keer een McDonalds meet organiseren?
Hey DaMook
Of purmerend. Is lekker dichtbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
22 oktober bij de Mc in Utrecht naast Mediamarkt in Hoog Catharijne.![]()
Misschien noem je zo een carnavalshitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
volgens mij wil hij het niet uitleggen
Carnavalshit...quote:
Masters of Hardcore XIX luistertquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
* Nummer van The Starting Line opzet
hmm..waar ergens noemen ze dat dan zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Carnavalshit...![]()
Dat moest je toch eigenlijk weten.![]()
Morgen Mc meet bij de McDonalds Groningen Herestraat. Wie komt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of purmerend. Is lekker dichtbij![]()
Dan zou ik nog wel kunnen komen![]()
zie je dacht ik het goed !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Carnavalshit...![]()
Dat moest je toch eigenlijk weten.![]()
Jij en vroeg naar bed? Combinatie past niet lijkt mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef DaMook het volgende:
Ik ga vandaag op tijd naar bedmaar heb er geen zin in
* Lizz-n niks luistert, maar wel Apres Ski muziek op de achtergrond hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Masters of Hardcore XIX luistert![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en vroeg naar bed? Combinatie past niet lijkt mij
Limburgquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hmm..waar ergens noemen ze dat dan zo![]()
In de kast !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
MuseOok nog een cd van heb. ergens in de kast
Heb er twee posters van, een tshirt en alle albums.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
MuseOok nog een cd van heb. ergens in de kast
In de achterhoek noemen we het schlagersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb er twee posters van, een tshirt en alle albums.![]()
@ snopprinses: In Duitsland en oa Sittard worden carnavalshits ook slagers genoemd. Misschien in Maastricht weer net niet.![]()
Succes iigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar wil morgen naar de studiebeurs dus dan moet ik er ook optijd uit
maastricht niet!quote:
neen, denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb er twee posters van, een tshirt en alle albums.![]()
@ snopprinses: In Duitsland en oa Sittard worden carnavalshits ook slagers genoemd. Misschien in Maastricht weer net niet.![]()
Na een tijd verveeld dat ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de kast !die hoort in je CD speler te zitten !
Gaat vast wel lukkenquote:
Slaap lekker Lizz-nquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik ga slapen![]()
niet gelijk slapen, maar iig van Fok! weg![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik ga slapen![]()
trustenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik ga slapen![]()
Valt meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
En is Fok! bij jullie ook zo traag?
Ach, ik zelf vind het Absolution album echt zwaar minder worden als je het vaker hebt gehoord. Showbiz en Origin of Symmetry (tshirt van) zijn veel beter.quote:
Ja. Eigenlijk moet je half 5 opstaan en dan gaan fokken om de optimale snelheid te halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Is dat allemaal hardcorequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, ik zelf vind het Absolution album echt zwaar minder worden als je het vaker hebt gehoord. Showbiz en Origin of Symmetry (tshirt van) zijn veel beter.
Ben benieuwd naar het nieuwe album.![]()
Best welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier is ie bizar langzaamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Ik heb erger meegemaakt![]()
wanneer komt nieuwe uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, ik zelf vind het Absolution album echt zwaar minder worden als je het vaker hebt gehoord. Showbiz en Origin of Symmetry (tshirt van) zijn veel beter.
Ben benieuwd naar het nieuwe album.![]()
Zijn er geen Hardcore luisteraars hier?quote:
Hey Gizquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
Zo ik kom ook weer eens een keertje langs
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zijn er geen Hardcore luisteraars hier?
Ik heb het gevoel dat ik de enigste ben![]()
Staan er vast nog wel een paar bij het stationquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen proberen een goedkope fiets te bemachtigen.
Geen flauw idee, ik heb in MUZ ergens in een topic een link naar een live-track gezien die was opgenomen bij een van hun optredens in de VS. Na het Live8 concert in Frankrijk hebben ze geen optredens meer gehad dus denk dat ze er druk mee bezig zijn. Daarna gaan ze hopelijk weer touren.quote:
*meldt: soms dan. Liever techno, maar sowieso vrij veelzijdig, mits ik daar zin in hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb een aantal jaar terug het concert op pinkpop gezien op tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb in MUZ ergens in een topic een link naar een live-track gezien die was opgenomen bij een van hun optredens in de VS. Na het Live8 concert in Frankrijk hebben ze geen optredens meer gehad dus denk dat ze er druk mee bezig zijn. Daarna gaan ze hopelijk weer touren.![]()
Ik moet Muse gewoon live zien, al moet ik er een nacht voor het postkantoor voor liggen.![]()
Tis geen hardcore hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Sorry.. ik luister niet naar die troep
Ik ben ook heel zieligquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders vond ik het zo zielig voor je
Vroeger welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zielig
[/zelfmedelijden]
Ik hou van trancequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
*meldt: soms dan. Liever techno, maar sowieso vrij veelzijdig, mits ik daar zin in heb
ik heb mn hardcore tijd gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Sorry.. ik luister niet naar die troep
Techno is ook mooi, ik alleen niet zoveel Techno DJ's.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
*meldt: soms dan. Liever techno, maar sowieso vrij veelzijdig, mits ik daar zin in heb
Maakt die nog muziek dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik hou van tranceEn dan vooral Gigi D'Agostino
Ik heb de Hullabaloo DVD, die is opgenomen in Parijs in le zenith (zaal âlla Heineken Music Hall). Echt een super optreden, ongeloofelijk gewoon. Ik heb ook een recentere DVD van Rock Am Ring (onofficieel), echter is dat concert stukken slechter dan het 'Hullabaloo' concert. Vooral Absolution liedjes, minder goed bij stem die dag en hmm... minder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb een aantal jaar terug het concert op pinkpop gezien op tv
ohh, dat was zo geweldig!
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:12 schreef _moder8or_ het volgende:
En ik hou helemaal niet van Hardcore.
Doe mij maar Trance/Dance![]()
of Breakcorequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef snopprinses het volgende:
of gewoon jungle, lounge of jazz
Nelson vat die niet, want Nelson kijkt nooit kopspijkers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Nelson, ouwe rouwneger[kopspijkers]
Ik ook niet, maar das meer omdat ik niet heel veel mensen ken die daar echt into zijn zeg maar. Heb daarom eigenlijk wel veel meer hardstyle, nu ook aanstaan trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Techno is ook mooi, ik alleen niet zoveel Techno DJ's.
Ik wil wel eens wat meer Techno hebben![]()
Jazz. Hoe luister je zoiets. Ik snap echt niet wat mensen daar wat aan vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef snopprinses het volgende:
of gewoon jungle, lounge of jazz
omg iemand die Venetian snares kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
of BreakcoreVenetian snares
![]()
Met mij valt er altijd wel wat te besprekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
@ TLK Sorry..kweet eigleijk niet eens wat het is
@ Mo, Moooooooo![]()
Ja die maakt nog muziek maar het komt niet meer in nederland uitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt die nog muziek dan tegenwoordig?ASOT is wel goed te doen ook trouwens
Ik ben het er ook mee eens, en ook hallo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
@ TLK Sorry..kweet eigleijk niet eens wat het is
@ Mo, Moooooooo![]()
ik kan er ook niet dagen na luisteren ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jazz. Hoe luister je zoiets. Ik snap echt niet wat mensen daar wat aan vinden.
Sommige nummers zijn wel relaxt ofzo, maar t meeste is inderdaad vrij slecht imhoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jazz. Hoe luister je zoiets. Ik snap echt niet wat mensen daar wat aan vinden.
Soms is het me ook wel eens te druk. Maar ook wel eens leuk om 's morgens in de bus mee wakker te wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg iemand die Venetian snares kent
ik kan die muziek niet altijd leuk vinden trouwens hoor, moet ik toch echt voor in zo'n bui in zijn
Ik ken er maar 2quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ja die maakt nog muziek maar het komt niet meer in nederland uit![]()
Kep nu 21 Albums van hem
Mo is lievquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens, en ook hallo.![]()
Kijk is aan. Een Hellevoetsluis hooliganquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
Hellevoetsluis Gekkenhuis!
ohnee, dat kan ik dan echt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Soms is het me ook wel eens te druk. Maar ook wel eens leuk om 's morgens in de bus mee wakker te worden![]()
Das ook wel leuk, ik ben er alleen niet zo in thuis verder..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
drum n bass blijft op dit moment het relaxte om naar te luisteren voor mij
ik vind dnb feesten echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook wel leuk, ik ben er alleen niet zo in thuis verder..
Als ik het wat rustiger wil hebben zet ik me een electro cd'tje op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
drum n bass blijft op dit moment het relaxte om naar te luisteren voor mij
Ja ja, ik ben een ingewijde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk is aan. Een Hellevoetsluis hooligan
Bijna al zijn albums zijn livequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2Maar goed, ik heb eigenlijk zelden albums. Van dat soort muziek bijna alleen maar livesets
Nog nooit geweest, maar staat ook nog wel ergens op het lijstje. Met de nadruk op ergensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik vind dnb feesten echt helemaal geweldig
Hey, waar is je kleurtje hartpatiënt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk is aan. Een Hellevoetsluis hooligan
Zou je mischien een mailtje kunnen sturen met wat goede Drum 'n Bass artiesten/DJ's.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik vind dnb feesten echt helemaal geweldig
hier is 1 keer per maand dnbavond in een ungroundclubcafequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar staat ook nog wel ergens op het lijstje. Met de nadruk op ergensEen gozer die bij mij in de klas zat en zelfde studie doet als ik (maar zie m eigenlijk amper) is daar wel helemaal in thuis. Spreek m alleen nooit dus ja, beetje jammer op dat vlak. Heb alleen nog zoveel dingen waar ik naartoe wil, daar ben ik nog wel een jaartje of 2 zoet mee
In 1 keer goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bijna al zijn albums zijn livemaarja.. jij kent L'amour toujours
en silence
denk k
L' amour toujours luisterde ik een hele tijd geleden ook wel eensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bijna al zijn albums zijn livemaarja.. jij kent L'amour toujours
en silence
denk k
Voor zover ik weet heb je dat soort tenten niet hier in de buurt. Echt grote discotheken trouwens ook niet, dus ook geen themafeesten en allesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier is 1 keer per maand dnbavond in een ungroundclubcafe
echt zwaar relax![]()
Kleurtje? Heb geen kleurtje gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hey, waar is je kleurtje hartpatiënt?
Mee eens..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In 1 keer goedHoewel dat natuurlijk wel voorspelbaar was
Binnekort weer eens naar Daniele Mondello![]()
![]()
Italiaanse hardstyle is wel kewl
Je bent toch mod van de fp?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kleurtje? Heb geen kleurtje gehad.
hier heb je de nightlive, daar zijn r&b, hardcore en hardstyle feesten, daar ben ik 1 keer naar een hardstyle party geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je dat soort tenten niet hier in de buurt. Echt grote discotheken trouwens ook niet, dus ook geen themafeesten en allesDas dan wel weer jammer.
L'amour toujours is oudquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
L' amour toujours luisterde ik een hele tijd geleden ook wel eens![]()
Vond ik toen best mooi![]()
rocksquote:
Voeg me maar toe ofzow als je wat wilt horenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
rocks
het is niet bezittelijk
Maar goed, ik weet niet of dat nog wat is tegenwoordig, al tijden niks meer van gehoord
Doei Imberrquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
Ik ga douchen en wiskunde leren en slapen enz..
daagdaag![]()
L'amour toujours, werd er gek van. Telkens weer op de radioquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
L'amour toujours is oudik luister nu Summer Of Energy
hoe gaat dat liedje ook alweer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
L'amour toujours, werd er gek van. Telkens weer op de radio
Dat heb je hier in de buurt helemaal niet eigenlijk. Voor dat soort dingen moet ik naar Amsterdam of Rotterdamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier heb je de nightlive, daar zijn r&b, hardcore en hardstyle feesten, daar ben ik 1 keer naar een hardstyle party geweest
en in het mecc is 1 keer groot feest geweest met dana en de dj van underworld nshit, dat was echt super vet
en binnekort wordt platte zaol opnieuw geopend, dus ik hoop op wat nieuwe vette feesten!
Niet eigenlijk.quote:
Mooie sitequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
L'amour toujours, werd er gek van. Telkens weer op de radio
Goh. Moet je even downloaden. Kan het niet voor je nadoenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoe gaat dat liedje ook alweer?
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF166537-01-01-14.mp3quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoe gaat dat liedje ook alweer?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niet eigenlijk.
Iemand postte een Hellevoetsluis Gekkenhuis Jackass imitatie filmpje op nieuwsgroepen, wat een vriend van mij downloadde, en mij vervolgens liet zien. 'moet je kijken wat een mongolen'
En sindsdien ben ik geïntrigeerd door Hellevoetsluis.![]()
en ik dacht dat hier al weinig was..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je hier in de buurt helemaal niet eigenlijk. Voor dat soort dingen moet ik naar Amsterdam of RotterdamOver een tijdje een keer naar Outland in Rotterdam als dat open is
![]()
Colleges overleefd zo te zien?quote:
dankuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF166537-01-01-14.mp3
Tsja, in Noordwijk (waar ik meestal heenga) heb je naast elkaar een hele zooi kleine discobars zeg maar. Is wel leuk. In Leiden heb je vooral veel cafés, hou ik niet zo van. Dus ja, dan blijft er weinig over. Gratis hapjes is wel relaxt. Had ik ook een keer op vakantie in een discotheekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en ik dacht dat hier al weinig was..
kan ook gemakkelijk naar belgie of duitsland
in Hasselt, 30min rijden, is een vette discotheek met hardstyle en lounge muziek
danseressen met shows enzo, elke avond gratis hapjes enzo
Gratis hapjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en ik dacht dat hier al weinig was..
kan ook gemakkelijk naar belgie of duitsland
in Hasselt, 30min rijden, is een vette discotheek met hardstyle en lounge muziek
danseressen met shows enzo, elke avond gratis hapjes enzo
Je bent er zeker meteen aan verslafd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
danku
jah, daar heb ik veel naar geluisterd
Amper. Mn hersens waren gaar na 4 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Colleges overleefd zo te zien?
Ik ook, maar dan vooral omdat ie zo vaak voorbij kwam op de radio dat je wel moest luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
danku
jah, daar heb ik veel naar geluisterd
't Is Nelson man, voor hem hoeft er geen bedoeling achter te zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En wat is daar de bedoeling van ?
en paaldansaressen in korte rokjes!quote:
Hier heb je best veel cafe's, maar dr komen volgens mij alleen nog maar 14jarige breezers en ruziezoekendebuitelanders hier :/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, in Noordwijk (waar ik meestal heenga) heb je naast elkaar een hele zooi kleine discobars zeg maar. Is wel leuk. In Leiden heb je vooral veel cafés, hou ik niet zo van. Dus ja, dan blijft er weinig over. Gratis hapjes is wel relaxt. Had ik ook een keer op vakantie in een discotheek
yesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je bent er zeker meteen aan verslafd?
Klote toon
Ach ja, merk je ook weer dat je ouder wordt hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef snopprinses het volgende:
Hier heb je best veel cafe's, maar dr komen volgens mij alleen nog maar 14jarige breezers en ruziezoekendebuitelanders hier :/
dus ik kom alleen nog maar in een engelse pub en een ungroundcafe
Oww... jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuk om te horen. Allen duurt het nog wel een tijd
Nogal hé?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef snopprinses het volgende:
oeh..nu ist opeens rustig :/
En ik ga ookzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef snopprinses het volgende:
oeh..nu ist opeens rustig :/
Als je doelt op die post van je bij dat farao-dinges-topic: i couldn't care lessquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Oww... jammerHellevoetssluis ben ik trouwens nog op vakantie geweest
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee.![]()
Bless me father for I have sinned.
BBE is vetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je doelt op die post van je bij dat farao-dinges-topic: i couldn't care less
Kweet niet helemaal wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]! vakantie
Je bedoeld 'vakantie'
4 dagen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben weer begonnen aan mijn 4daagse weekendMoet alleen nog wel wiskunde inhalen
Hoe wil je anders dat kerstpakket leegvreten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
4 dagen?
bohh..ik moet tot januari stage lopen non-stop
heb alleen gister te horen gekregen een weekje vakantie hebben tussen kerst en nieuwjaar, das wel heel fijn
Nou succes ermee in ieder gevalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
4 dagen?
bohh..ik moet tot januari stage lopen non-stop
heb alleen gister te horen gekregen een weekje vakantie hebben tussen kerst en nieuwjaar, das wel heel fijn
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hoe wil je anders dat kerstpakket leegvreten?
Au revoir, laat me weten hoe de operatie ging.quote:
de vormgeving van websites, flyers, folders, animaties etcquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou succes ermee in ieder gevalMaar ik heb het op zich toch wel redelijk druk: ook al lijkt dat niet zo
Wat moet je doen dan op je stage?
ye, khad een catalogus zien liggen..meeh daar stonden leuke/lekkere dingen inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hoe wil je anders dat kerstpakket leegvreten?
Owjah, daar leer je natuurlijk voorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de vormgeving van websites, flyers, folders, animaties etc
Mag je wat laten zien ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de vormgeving van websites, flyers, folders, animaties etc
op het moment heb ik alleen mn website online staan met wat fotografie van me, maar die is niet eens up to date.quote:
Das wel jammer..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op het moment heb ik alleen mn website online staan met wat fotografie van me, maar die is niet eens up to date.
Binnekort moet ik voor school een online portfolio hebben, dus als die online is, meld ik het wel ff
Welke opleiding doe je en waar ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op het moment heb ik alleen mn website online staan met wat fotografie van me, maar die is niet eens up to date.
Binnekort moet ik voor school een online portfolio hebben, dus als die online is, meld ik het wel ff
jewel, wordt met de week gezelliger..leuke opdrachten ook enzo, lekker dichtbij huisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Das wel jammer..maarja..
is het een beetje leuk op je stage dan ?
Multimedia vormgeven 3e jaars aan het grafisch lyceum eindhoven (heet nu eigelijk Eindhovense school, maar grafisch lyceum klinkt zo mooiquote:
Ken jij een niels of rick ? (zitten in de 2e)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel, wordt met de week gezelliger..leuke opdrachten ook enzo, lekker dichtbij huis
enige nadeel is dat ik niet betaald krijg
[..]
Multimedia vormgeven 3e jaars aan het grafisch lyceum eindhoven (heet nu eigelijk Eindhovense school, maar grafisch lyceum klinkt zo mooi)
trustequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef M3rcury het volgende:
Maarja.. mensen ik ga ook maar es naar bed.. er is niet zo veel te doen meer op de pc.. slaap lekker iedereen
Doei DamookSnopprinses
Gizmore
nop, ken volgens mij geen mensen uit de 2e van naamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ken jij een niels of rick ? (zitten in de 2e)
trustequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef M3rcury het volgende:
Maarja.. mensen ik ga ook maar es naar bed.. er is niet zo veel te doen meer op de pc.. slaap lekker iedereen
Doei DamookSnopprinses
Gizmore
Foto's nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, ken volgens mij geen mensen uit de 2e van naam
heb je misschien een foto?
[..]
truste
Scherp DMquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef DaMook het volgende:
Ow wachtHun zitten op de fontys hogeschool
jah zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef DaMook het volgende:
Ow wachtHun zitten op de fontys hogeschool
Hoi MaRySequote:
Ow ja dat kan bestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
kan best..ik ben de jongste op school
lopen allemaal jongens rond van boven de 20..zelfs in de 1ste
dat dacht ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja dat kan bestMaar hun zijn het dus iig niet
Zei je dat niet dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie zij dat ik ging slapen. Ik ging alleen eventjes weg
Trustequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat dacht ik al
maar ik ben nou ook naar bed![]()
Whehe welkom terug danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie zij dat ik ging slapen. Ik ging alleen eventjes weg
Die kun je veranderenquote:
Nee nu zijn de vroege nachtbaggeraars erquote:
Jettquote:
Net als ik vroegah.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee nu zijn de vroege nachtbaggeraars er
quote:
Jij bent n00bquote:
Dat is dan wel weer beetje jammer, maar ach; in veel newsposts zitten ook nog wel eens foutjesquote:
Zolang ze niet zo gaat doen als (eer-)gisteren vind ik het goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]Hoewel er hier ook genoeg mensen zijn met een enorme hekel aan dr, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |