Sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef EvilWasp het volgende:
GODVERDOMME, ik had al een nieuw topic openstaan met titel: B_BOY: De slet van PUB.
![]()
Wat een TTquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef EvilWasp het volgende:
GODVERDOMME, ik had al een nieuw topic openstaan met titel: B_BOY: De slet van PUB.
![]()
Je moet wel wat te doen hebben tijdens het huiswerk makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer s....
Ik refresh af en toe eens onder mn leerwerk door.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet wel wat te doen hebben tijdens het huiswerk maken![]()
Neujkuh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Oh, en morgen komt dat Finse meisje van de uitwisseling ook aan.
Waarvoor je een tijdje geleden voor naar Finland wilde?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Succes, CKV is saaiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Hmz. Ik ga maar eens echt concentreren op m'n CKV-verslag in plaats van hier zitten lurken.
Dag
Doeidoei.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Hmz. Ik ga maar eens echt concentreren op m'n CKV-verslag in plaats van hier zitten lurken.
Dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef k-Rin het volgende:
Dag
Nope, dat was een ander Fins meisje weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarvoor je een tijdje geleden voor naar Finland wilde?![]()
Als ze mooi is, foto'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Loopt er in Limburg niks rond ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Nope, dat was een ander Fins meisje weer.
Zweedsequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ze mooi is, foto's![]()
en de meeste Finse meisjes zijn mooi, of waren dat de Zweedse meisjes
![]()
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er in Limburg niks rond ?
De meeste scandinavische meisjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Lizz-n het volgende:
en de meeste Finse meisjes zijn mooi, of waren dat de Zweedse meisjes
![]()
Deze is wel fapbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar over foto's... zo fapbaar is dat meisje ook niet.
Maar ze ziet er wel aardig uit.![]()
Nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Eix weet je al als je mee kan naar de meet ?
Oke en we moeten binnekort weer eens zelf meeten met Imberr erbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Maar ikv raag wel eens als er zich een goede kans voordoet. Maar denk dat ik wel mag.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De meeste scandinavische meisjes![]()
Oeh, Talena...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Deze is wel fapbaar
Miss en Mister PUB verkiezing!
Weet iemand waar die altijd post ?
Wil je ook niet. geloof mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke en we moeten binnekort weer eens zelf meeten met Imberr erbijdie heb ik nog niet echt gezien
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zei en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeertquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zij en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeert'... en toen was ze helemaal blij dat ik reageerde (egoboost), om vervolgens te zeggen dat ik een lul ben door dat sub ding eronder.
![]()
![]()
![]()
Ook niet leuk van haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Iedereen negeerde haar hoi post (wat ik niet snap als je haar FB bekijkt), waarna ik hoi zij en in sub erbij zette: 'het is ook zo zielig anders als iedereen je negeert'... en toen was ze helemaal blij dat ik reageerde (egoboost), om vervolgens te zeggen dat ik een lul ben door dat sub ding eronder.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |