Ik dacht ook direct aan een kloonquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een trieste poging om over te komen als een Breezah?
Een eigen scooter kopen , en niet voor ieder wissewasje een topic openenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo daarom R&P wat is het beste wat ik kan doen??
Van haarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef Copycat het volgende:
Vaag verhaal.
Maar okay: van wie kreeg je nu dat sms-je, van haar of van degene (m/v?) die achterop zat?
Nou ja, wellicht is ze niet zo goed in 'nee' zeggen en deed ze dat met een lame excuus.quote:
Ja maar ... Waarom loog ze dan tegen me?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:22 schreef Jett het volgende:
ze had blijkbaar al met die vriendin iets afgesproken, en wilde niet dat je je buitengesloten voelde daarom zei ze maar snel dat die kapot was.
simpel. NEXXTT
Jezus man!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar ... Waarom loog ze dan tegen me?
Ik heb liever dat ze eerlijk is dan dat ze tegen me liegt![]()
...ze is bang dat je de waarheid niet aankunt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kerel, doe niet zo jaloers. Je hebt een paar keer achterop haar scooter gezeten; het is niet alsof het je vriendin is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar ze loog wel tegen mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kerel, doe niet zo jaloers. Je hebt een paar keer achterop haar scooter gezeten; het is niet alsof het je vriendin is.![]()
Ja, maar dat maakt nu geen reet meer uit of wel? Met je claimerige gedrag kan je nu je scooter-ritjes wel vergeten, laat staan dat je haar ooit mag neuken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |