Wat lief!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als liberaal zijnde vind ik dat dit moet kunnen. Ik zal je dan ook niet anders gaan behandelen dan eerst.![]()
Ja he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat lief!
Wat ben je toch een gekkerd.
Wat jij wil? Neuken en verder geen gezeik?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef Godlike02 het volgende:
Wat wil ik dan?
Ja he!? Lief he?!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. wat zijn we hulpvaardig zeg..![]()
Welke man wil dat niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat jij wil? Neuken en verder geen gezeik?
Met wie?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat jij wil? Neuken en verder geen gezeik?
Je gaat me niet vertellen dat wij dit voor jou moeten bepalen...quote:
Graagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat wij dit voor jou moeten bepalen...![]()
Weet ik veel met wie jij wil neuken. Dat zijn verder mijn zaken niet. Je hebt vast iemand op het oog.quote:
Nee hoor!!.. schijn bedriegt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[quote]Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef melismay het volgende:
Ja he!? Lief he?!
[/quote
We worden nu wel erg klef met z'n allen zeg.![]()
Ik weet niet of je moeder ook tijd heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Weet ik veel met wie jij wil neuken. Dat zijn verder mijn zaken niet. Je hebt vast iemand op het oog.
Ik ben juist iemand van veel gezeik en lekker knuffelen.quote:
PLassex hoef ik dan weer niet zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben juist iemand van veel gezeik en lekker knuffelen.
Weet je zeker dat je een man bent?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben juist iemand van veel gezeik en lekker knuffelen.
Als ik jou ook maar binnen een straal van 10 km bij mijn moeder in de buurt aantref breek ik al je botten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je moeder ook tijd heeft![]()
Hij mag dat, hij is tegenwoordig van de herenliefde. Beetje blijven opletten Plato.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een man bent?
De enige juiste reactiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ik jou ook maar binnen een straal van 10 km bij mijn moeder in de buurt aantref breek ik al je botten.
Uit dit soort opmerkingen blijkt dat je al weer veel te lang in een aso-buurt woont.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ik jou ook maar binnen een straal van 10 km bij mijn moeder in de buurt aantref breek ik al je botten.
Ik riep al weken dat het een kerel wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw bedriegende schijn ondertussen al door.
Nee, ik ben alweer een tijdje verhuisd. Ik woon nu in een klooster.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit dit soort opmerkingen blijkt dat je al weer veel te lang in een aso-buurt woont.![]()
Heb jij soms iets tegen aso-buurten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit dit soort opmerkingen blijkt dat je al weer veel te lang in een aso-buurt woont.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |