Arme.quote:
De dinero's zijn er NU niet.. maar komen er wel... dus.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:10 schreef nixxx het volgende:
en ik wil ook best een weekendje naar gent.. alleen de dinero's zijn er niet
Mooi.. houden zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:11 schreef nixxx het volgende:
en wat ik verder nog allemaal wil, dat weet ik ook
Ja, en als ze er zijn, dan ga ik motorlessen mee nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef _Cara_ het volgende:
De dinero's zijn er NU niet.. maar komen er wel... dus.....
Hoi Marc en dag Marc.. ben weer ff weg....hahahaquote:
Ik ben hier nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi.. houden zo...![]()
en nu ga ik echt ff mn haren wassen... tot straks misschien?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, en als ze er zijn, dan ga ik motorlessen mee nemen
Ah meisje tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet verdomme helemaal niet wat ik wil!
* Twisted_fok voelt zich hier niet meer thuis
Je wil mij!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet verdomme helemaal niet wat ik wil!
Ik dacht juist dat het bij jou een gevalletje was van: "Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wil mij!
Net zoals alle andere vrouwen op de wereld dat willen. Ze weten het alleen nog niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het bij jou een gevalletje was van: "Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen"
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Je wil mij!
Net zoals alle andere vrouwen op de wereld dat willen. Ze weten het alleen nog niet.
Oh,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wil mij!
Ben blij dat iemand eindelijk tegen je zegt wat je wil.quote:
Dan mag je QyRoZ wel dankbaar zijn, hij heeft nu heel wat tijd voor je bespaard die je mooi in je opleiding kunt steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik had meer in de planning dat ik daar vanzelf wel achter zou komen.
Alsof ik daar nog niet genoeg tijd in steekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan mag je QyRoZ wel dankbaar zijn, hij heeft nu heel wat tijd voor je bespaard die je mooi in je opleiding kunt steken.![]()
Kan altijd meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik daar nog niet genoeg tijd in steek
Kunnen we je ergens mee helpen Cara?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:15 schreef _Cara_ het volgende:
En ik wil mn haren föhnen... en dat ga ik ook doen..![]()
En de rest van wat ik wil .. doe ik ook.. !!eventually
![]()
We zaten hier ook al voor dat singles afgeschaft werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef nozem het volgende:
Hey. Alle singles zitten hier volgens mij. Leuk joh. Ik heb mijn vinger er net bijna afgesneden. Klote wat ben ik toch onvoorzichtig.
Wat goed van je dat jij dat door hebt, en ik maar gissenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet al wat Cara en Nixxx willen. Nixxx wil Cara gewoon keihard op de keukentafel nemen, Cara wil dat ook maar al te graag. Maar dat gaan ze hier niet zeggen hoor.![]()
Vandaar dat jij ze een handje helpt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet al wat Cara en Nixxx willen. Nixxx wil Cara gewoon keihard op de keukentafel nemen, Cara wil dat ook maar al te graag. Maar dat gaan ze hier niet zeggen hoor.![]()
Ow, ik niet, ik ben erg honkvast.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zaten hier ook al voor dat singles afgeschaft werd.![]()
"Geen single"? Wat vertel je me nu?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow, ik niet, ik ben erg honkvast.
Single of geen single, ik mis dat singlestopic![]()
Volgens jou moest ik blij zijn dat Q me vertelde wat ik wilde, dus ik dacht: laat ik anderen ook maar op die manier helpen. Dus eigenlijk moeten ze jou bedanken Plato.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij ze een handje helpt?![]()
Wat ben je toch een nobel mens.![]()
Die zitten nu officieel in USSCquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow, ik niet, ik ben erg honkvast.
Single of geen single, ik mis dat singlestopic![]()
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer verricht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens jou moest ik blij zijn dat Q me vertelde wat ik wilde, dus ik dacht: laat ik anderen ook maar op die manier helpen. Dus eigenlijk moeten ze jou bedanken Plato.
Nu ben je vast erg trots op jezelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik mijn goede daad voor vandaag weer verricht.![]()
Ik ben overgestapt naar de herenliefde. Ik wilde eens wat anders. Variatie is waar het uiteindelijk om draait in dit leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Geen single"? Wat vertel je me nu?![]()
Absoluut, ik zit hier helemaal te glimmen achter de computer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ben je vast erg trots op jezelf.
Ach, als liberaal zijnde vind ik dat dit moet kunnen. Ik zal je dan ook niet anders gaan behandelen dan eerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar de herenliefde. Ik wilde eens wat anders. Variatie is waar het uiteindelijk om draait in dit leven.![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als liberaal zijnde vind ik dat dit moet kunnen. Ik zal je dan ook niet anders gaan behandelen dan eerst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |