Niet zeuren, jij bent toch een jong kippetje van 19quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat maakt dat mij dan?
Een levend lijk?
Ik hou niet zo van nasi...
Oh ja, da's waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zeuren, jij bent toch een jong kippetje van 19![]()
Dat zulke mensen nog bestaan, PeeR.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:04 schreef PeRi het volgende:
Niet van nasi houden?
Als ik eenmaal nasi voor je heb gemaakt, piep je wel anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Copycat het volgende:
Yepz... shoot me.
Ik hou meer van witte rijst, mihoen of bami...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Copycat het volgende:
Yepz... shoot me.
Ik hou meer van witte rijst, mihoen of bami...
Ik dacht dat nasi per definitie met gebakken rijst was?quote:
Je hebt verschillende soorten, je kan het hebben met 'bruine' rijst en witte rijst. Bij bruine rijst is er gewoon ketjap bij gevoegd. Dat is allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat nasi per definitie met gebakken rijst was?
Heb ik het mis, eet ik mijn woorden en Bupa's nasi.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat nasi per definitie met gebakken rijst was?
Heb ik het mis, eet ik mijn woorden en Bupa's nasi.
Ja, dat snap ik. Maar nasi is toch gebakken rijst, wit dan wel bruin?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef PeRi het volgende:
Je hebt verschillende soorten, je kan het hebben met 'bruine' rijst en witte rijst. Bij bruine rijst is er gewoon ketjap bij gevoegd. Dat is alles
Eigenlijk hè, eigenlijk is 'nasi' gewoon rijst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar nasi is toch gebakken rijst, wit dan wel bruin?
Oh ja, dat was het... net als pisang goreng.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk is 'nasi' gewoon rijst.
Nasi goreng = gebakken rijst.
Mijn nasi is wel nasi goreng.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het... net als pisang goreng.
Maar jou nasi is dus niet goreng?
Selamat makan, dan!
..............................quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, het eten boeit toch niet meer als ik eenmaal bij jou ben.
Dat was weer zo'n typische blindlegger van Bupaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
..............................
Stilte..
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, het eten boeit toch niet meer als ik eenmaal bij jou ben.
Tom_Tom een moderator!!! Woow felici!!quote:
Dat moest je altijd al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef LeBeau het volgende:
We moeten ons wel gaan gedragen met al die modjes hier.
...
[/Dizer]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
Nou, ff 2.5 uur in de trein zitten en dan ben ik er weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |