Welke fout???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef PaRaR het volgende:
Haal eerst die grote typo in TT er eens uit.
Vind je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef peaceman het volgende:
Ze lijkt op Eliza...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zie er hier ook minder leuk uit dan in 't echt...
Kijk...dit is een benadering die heel anders klinkt als - laat ik zeggen - sommige anderen doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:45 schreef Nuongirl het volgende:
Stoute ik heb even een stukje uit de OP gehaald aangezien dat niet relevant is imo
Dank je, ook al bedoelde je mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:51 schreef brother52 het volgende:
Leuke dame, maar ik ken haar (nog) niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dank je, ook al bedoelde je mij niet![]()
Zeker in een of andere zeepreeks?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Brother
Ze is best bekend hoor. Ze is elke werkdag op tv.
Dan moet ik op Elaine uit seinfeld gokken, dat is nl de enige vrouw die ik ken die elke werkdag op tv is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Brother
Ze is best bekend hoor. Ze is elke werkdag op tv.
Hoezo niet? Ik ken jou toch ook niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dank je, ook al bedoelde je mij niet![]()
Yep loopt al 10 jaar. Catherine Bell heet ze. Leuke dame.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht dat is die dame uit Jag, is dat nog steeds op tv dan?
Mooi toch?quote:
Ah Peace houdt van vrouwen in uniform. Je had dus vroeger posters van Majoor Boshardt op je muren.quote:
Ehm... voorbarige conclusie.. ik vind haar gewoon op die andere foto niet zo leuk...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Peace houdt van vrouwen in uniform. Je had dus vroeger posters van Majoor Boshardt op je muren.
Is wel cuter idd op die in uniform.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm... voorbarige conclusie.. ik vind haar gewoon op die andere foto niet zo leuk...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Alan Ruck?
Amerikaanse acteur. Speelde het maatje van Ferris Bueller.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wie Alan Ruck is trouwens
Ik heb hem maar even opgezocht op imdb, ik wel een paar films van hem gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Amerikaanse acteur. Speelde het maatje van Ferris Bueller.
gelukkig blijven er dan nog maar 5,5 miljard ofzo overquote:
Aziaten en Afrikanen vallen denk ik ook wel af.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig blijven er dan nog maar 5,5 miljard ofzo over![]()
Kunst; als je nauwelijks te eten hebt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Aziaten en Afrikanen vallen denk ik ook wel af.
Ohoh.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
Kunst; als je nauwelijks te eten hebt...
Ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlandse meneer?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
ow uit Festen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |