quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef PaRaR het volgende:
Loop niet te zeiken, trut.
Als dat VMBO-wijf hakenkruisjes op der rekenmachine zet, doet ze dat toch fijn ... Het is toch niet jouw rekenmachine.
Pff.
Meujquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Botje96 het volgende:
In Helmond trouwens ook zoiets:
Schrijven ze heel stoer "Sieg hail" op het bushokje.
nee dat is niet waar, dat is de extreem linkse hoekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
MeujIk zou ervoor zorgen dat ze van de opleiding gekickt wordt.
Dit type mensen zijn de ratten in deze maatschappij.
Mja.. Ga jij dan maar weer terug je grot in...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Ik ben het wel met haar eens eigenlijk. Als je er last van hebt dan ga je maar weer terug.
Waar ligt Jodenland dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Inderdaad. En met die dingen is niks misquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Swastika's... die dingen heten swastika's.
Zegt ze toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Swastika's... die dingen heten swastika's.
Je mot een ander ook gewoon in zijn waarde laten. En hakenkruizen zijn in een ander geloof weer iets heiligs, dus beetje chillen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik vandaag toch mee heb gemaakt. Er zit een grietje in mijn klas, die ik op het eerste gezicht wel aardig vond. Vandaag moesten we van alles doen in groepjes, ik zit bij haar in de sub-groep. We hadden een rekenmachine nodig, zij pakte die van haar uit haar tas.
Staat dat ding helemaal vol met hakenkruizen, ss tekens, white power zooi. Ik vroeg aan haar vindt je dat leuk ofzo? Zegt ze ja het staat toch nergens voorhet zijn maar hakenkruizen, ik vond het wel cool staan.....
![]()
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Oleee!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
daar is haagse_elfje dan wél weer voorstander vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Maruku het volgende:
kaalscheren die bitch...
waarom dan? Enig idee waar die uitspraak voor staat?quote:
leer beter je geschiedenis, juist onder medicinaal personeel had de NSDAP een flinke aanhang ....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is een opleiding om verpleegkundige te worden, dan ga je niet met hakenkruizen lopen zwaaien....
jemig, nu denk ik nóg geiler over haagse_elfje!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Ik vraag me af waarom je in een strak verpleegstersrokje mannen met 'Jawohl Herr Dokter' zou willen aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |