waar werk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk werken gek :/ sux0red best wel, maarja wel relax heb ik weer wat geld om zaterdag uit te geven, vrijwilligers die voor mij willen gaan werken ?
C1000 brusselse poortquote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef Quatertemper het volgende:
Heeft iemand m'n shag gezien?
Al gevonden.quote:
Duitse kut?quote:
Voor wat ? zeg dattie bij groente komtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gaat mn broertje ook solliciteren binnekort
dunno, denk voor hetzelfde wat zn vriendjes doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor wat ? zeg dattie bij groente komtmag hij de bananen doen
Werken die daar ook dan ? Zeg eens een naamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dunno, denk voor hetzelfde wat zn vriendjes doen
quote:
oh dat weet ik niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Werken die daar ook dan ? Zeg eens een naam
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:23 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Duitse kut?
Of bedoel je duitse biefstuk...
Wat dan dude?quote:
Aansteller.quote:
Alsof het koud isquote:
Pfff zeikerd :/ oke doe je cam maar uit en doe je kleren maar weer an :/quote:
Uhhh...'T is vandaag donderdag, dus vandaag is iemand anders aan de beurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Moheb je nog steeds gevoelens voor mij of is het al weer over
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:38 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mag ik je opwarmen met een kusje ?
Twee woorden....Tepels en Hard.quote:
Ik een lange broek en een Poloquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet de verwarming aan.
Ik zit lekker in de korte broek en een t-shirt
Wil jij ook een kusje dan ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Uhhh...'T is vandaag donderdag, dus vandaag is iemand anders aan de beurt.
[..]
[afbeelding]
[..]
Twee woorden....Tepels en Hard.![]()
quote:
quote:
omgquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet de verwarming aan.
Ik zit lekker in de korte broek en een t-shirt
goed bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:55 schreef no1uknow het volgende:
Ben ik weer, en voor de mensen uit het vorig topic, ja ik heb economie aardig verneukt
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaloers?![]()
![]()
[..]
uuh.. dat nog net niet![]()
Ja...ik wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:58 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar jij niet.. want jij geeft geen antwoord![]()
![]()
kutmeisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef Fwnk het volgende:
Kut, ijsmeis, daar had ik niet op gerekend
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben werken, tot vanavond !
Meebiejquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
I have been assimilated
krijg ik nu een ban?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meebiej!
Wie niet luisteren wil moet maar voelen.
ja idd.. jij mag niet geband wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Spank me dan maar ofzo, maar alles behalve een ban
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja idd.. jij mag niet geband worden![]()
Nee. Daar durf ik wel voor uit te komen: "mensen, ik maakte net een dubbelpostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee
En, ijsmeis, kan ik je omkopen met een screenshot van die dubbelpost die je maakte?
Feeksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Daar durf ik wel voor uit te komen: "mensen, ik maakte net een dubbelpost![]()
![]()
"
Ik meende de helft ervan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Meen je dat ?*M3rc Verlegen is word*
![]()
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef -Mo- het volgende:
Wie vind dat ik mijn neger terug moet doen?
Of een iets minder triest kijkende angelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef -Mo- het volgende:
Wie vind dat ik mijn neger terug moet doen?
Ga doen wat élke jongen doet, als hij zich verveelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef DaMook het volgende:
Ik verveel me weer eensHeb ook nergens zin in
Ik wilde eigenlijk Jomanda in haar paars pakje (quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Of een iets minder triest kijkende angel![]()
En dat is ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga doen wat élke jongen doet, als hij zich verveelt.![]()
Wát een aanfluiting.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef Gabry het volgende:
Is het nog leuk geworden op de studiebeurs?
Jij doet lullig.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Jomanda in haar paars pakje (), maar zo'n foto kan ik nergens vinden.
Waarom krijgt Imberr meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je hebt mij nmog lieve imberr![]()
Ik ga werken...
Doei Mo![]()
![]()
![]()
Imberr![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef Gabry het volgende:
Is het nog leuk geworden op de studiebeurs?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je hebt mij nog lieve imberr![]()
Ik ga werken...
Doei Mo![]()
![]()
![]()
Imberr![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil naar de stad moet iemand vinden
welke rest?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor...
Maar zullen we de rest gewoon samen opeten?
Cya.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Omdat jij maar de helft meende dat je mij liev vond![]()
doei Mo
![]()
Ik kan niet mee. Ben moe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil naar de stad moet iemand vinden
Ik had er ook moeten zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat was het enige positieve...
Mên, wat waren ze lekker.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had er ook moeten zijn![]()
Misschien ga ik daar wel een x foldertjes uitdelen ofzo voor studiepunten als et kan...![]()
foldertjes met mn telefoonnummer voor de sexy exemplaren![]()
Je vergeet super idool TLK !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je hebt mij nmog lieve imberr![]()
Ik ga werken...
Doei Mo![]()
![]()
![]()
Imberr![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had er ook moeten zijn![]()
Misschien ga ik daar wel een x foldertjes uitdelen ofzo voor studiepunten als et kan...![]()
foldertjes met mn telefoonnummer voor de sexy exemplaren![]()
dus je hebt alles bij jou verstopt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Nee hoor...
Alsof ik alles zou opeten![]()
Kom maar halen![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dus je hebt alles bij jou verstopt!
Had ik ook last vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook geprobeerd, maar ik ben nog steeds niet gebeld.
grote staat, schuin tegenover de V&Dquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey waar ligt die nike winkel in Maastricht ?
Ik verveel me , misschien ga ik een kijkje nemen.
Wanneer kan ik langs komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok ^^
maar, je kunt ze ook komen brengen hoor![]()
ik heb hele dag vrijgepaktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vrijgepakt tot half 1 en dan tot 2 op school gezeten
Schikt zaterdagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wanneer je maar wilt ^^
ben alleen morgen niet thuis
Ah , tegen de V&D loop je aan he als je zo vanaf station stad in komt lopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
grote staat, schuin tegenover de V&D
Had ik ook wel kunnen doen, zoveel heb ook niet geleerd, alleen dat ik een langzame drinker benquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vrijgepakt tot half 1 en dan tot 2 op school gezeten
Zaterdag avond kan ik ook niet... maar waarom moeten we wachten tot 's avonds laatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hoor, zal wel savonds op stap zijn
Post dat niet in PUB!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hoor, zal wel savonds op stap zijn
uhm als je van de servaasbrug afkomt loop je tegen de bijenkorf aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah , tegen de V&D loop je aan he als je zo vanaf station stad in komt lopen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Post dat niet in PUB!!!![]()
Straks word je nog ontvoerd door een pedo![]()
Ik heb gister teveel gedronken drom nam ik vrijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Had ik ook wel kunnen doen, zoveel heb ook niet geleerd, alleen dat ik een langzame drinker ben![]()
Mooi , ik ben nu zum Maastricht tot straks allemaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm als je van de servaasbrug afkomt loop je tegen de bijenkorf aan
die kun je doorlopen en dan de andere uitgang nemen, dan kom je in de grote staat uit
dan ligt er een hema tegenover je, als je dan naar links loopt zie je een Nike winkel
okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik red je wel.. mits bier![]()
ik ga zometeen ook nog ff stad in ^^quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi , ik ben nu zum Maastricht tot straks allemaal
Het café bij ons op school was dus weer open en daar zit onze projectgroep dan standaardquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gister teveel gedronken drom nam ik vrij
quote:Aju met een du![]()
Ik hoef geen bier om je te reddenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok![]()
[..]
ik ga zometeen ook nog ff stad in ^^
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff naar de snack..
Gabry + Honger = Nu
[..]
Waarmee voer je haar dan dronkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik hoef geen bier om je te redden
Sorry.. het gaat om de achterliggende gedachte toch?quote:
Hallo, mijn meester.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo![]()
*Heeft net een pizza naar binnen gewerkt
Leg haar aan de kettingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog geeneens de óven aangedaan. [afbeelding]
Dan komt mijn pizza helemaal niet klaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Leg haar aan de ketting [afbeelding]
Dan doe je er een in de ovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef snopprinses het volgende:
buh, ik wil ook pizza
www.ikwilookpizza.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef snopprinses het volgende:
buh, ik wil ook pizza
Ik heb er nog 3 overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef snopprinses het volgende:
buh, ik wil ook pizza
ik krijg al soep :/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan doe je er een in de oven![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2 met mozzarella en tomaat en 1 met spinazie en nog wat
Volgens mij komt er vrij weinig op vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:47 schreef saaw het volgende:
is er iets leuks op tv vanavond ofzo?
* saaw is kapot en gaat vanavond helemaal niks doen
*is ook kapot maar moet nog twee proefwerken leren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:47 schreef saaw het volgende:
is er iets leuks op tv vanavond ofzo?
* saaw is kapot en gaat vanavond helemaal niks doen
Wat ga je eten dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:01 schreef saaw het volgende:
hm ik ben er tog nog maar ff want er is verder niks boeiends te doen en er word voor me gekookt
gebakken aardappels met een tartaartje en boontjesquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:06 schreef saaw het volgende:
[..]
gebakken aardappels met een tartaartje en boontjes
beetje gek eigenlijk. als ik zelf kook maak ik meestal iets uitgebreids en nu kookt mn moeder een keer voor de verandering en eet ik dit
maar wel lekker hooralleen jammer dat de mayo op is
eet smakelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef saaw het volgende:
mayo van de buren gehaald
eten is klaar
totzoooo
Die zijn er nog wel alleen niet meer voor julliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef Intrepidity het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier? en wat is er met de meet-topiques gebeurd op pubsc
Halloquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:24 schreef Intrepidity het volgende:
HaaaiiiTerug van (te lang) weggeweest
Eindelijk een rel, ben ik weg...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die zijn er nog wel alleen niet meer voor jullie
Beetje rel geweest en nu is er hier een topic
Dat topic is alweer een eindje weggezonken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Fwnk het volgende:
Beetje rel geweest en nu is er hier een topic
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:36 schreef snopprinses het volgende:
zucht, geen zin in morgen
Hmmmz... laten we hopen dat de tijd vliegtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:36 schreef snopprinses het volgende:
zucht, geen zin in morgen
Vrolijk hèquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef k-Rin het volgende:
Wat een vrolijke boel hier.
Gaat eens aan Barcelona CKV-opdracht werken.
TalEnaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Vrolijk hè
Talina moet hier maar is worden losgelaten
CKV-opdracht? Ging je helemaal naar Barca voor een ckv opdracht?
moet om 6uur opstaan om naar school te gaan, om daar te horen te krijgen of ik mn opdracht goed aan het maken benquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet om 6uur opstaan om naar school te gaan, om daar te horen te krijgen of ik mn opdracht goed aan het maken ben![]()
Picsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef snopprinses het volgende:
oyeah..zo vet om jezelf gemaakte animatie in het echt in een etalage te zien:D:D
ohja. die zit bij jou in de klas ofzoiets?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Een zeer lollig meisje waarvan per toeval bleek dat ik en k-rin haar kennen
Dat is een goede vriendin van mij en die blijkt met M&O bij Brainster in de klas te zittenquote:
Gaafquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef snopprinses het volgende:
01
02
aanschouw mijn beamerpresentatieanimatieshitgedoe
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef snopprinses het volgende:
01
02
aanschouw mijn beamerpresentatieanimatieshitgedoe
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja. die zit bij jou in de klas ofzoiets?![]()
Ja dat begreep ik wel ongeveerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef snopprinses het volgende:
yea, natuurlijk niet zo goed te zien op foto's
maar dat mannetje is dus een saxofonist die helemaal uit zn dak gaat met ernaast een slideshow met artiesten die gaan optreden op jazz maastricht
en die andere zijn afwisselende beelden van de goede en slechte kant van maastricht die zich steeds in blokken afspelen
slimmerdquote:
stageprojectje, dus geen geldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kreeg je daar geld voor of was het voor je opleiding?
Wat doet jouw avatar nou eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef kokos het volgende:
fipo
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef kokos het volgende:
fipo
hoe was het?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben weer terug uit Maastricht nu Vanilla sky kijken
gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 winkels afgekeken moest wat prijzen weten
Weet nu wel wat ik moet kopen voor iemand verjaardag in decemberquote:
Het wordt zo wel weer drukkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef C2C het volgende:
tis hier wel super deluxe ultra niet normaal fucking saai
Hoi EWquote:
kben ook nog ff in de stad geweest, bij het vrijthofquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 winkels afgekeken moest wat prijzen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |