Ze zei dat ze er ws vanaf zou stappen, die taktiek.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dadelijk
[..]
Tanja zou Lieske blijven nomineren tot ze er uit was
Als ze genomineerd is, hoeft ze er nog niet uit te liggen. Ik wil alleen graag zien hoe mevrouw de koningin reageert als ze blijkt te zijn genomineerd door 1 of meerdere bewoners. Volgens mij kan ze daar helemaal niet mee omgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!
ze wordt toch niet weggestemdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, vind haar wel een bloemmetje in huis!
Ik vind zelf dat hij teveel een 'spel' speelt en de mensen tegen elkaar opzet... (De één vind het leuk en de ander niet...) Het hangt er ook een beetje vanaf wie er nog meer op de bank komen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de mensen thuis ook? Daar gaat het om. Als die hem niet wegstemmen, gaat dus voor hem niet de laatste week in vanavond.
Ik verwacht trouwens ook dat Rob de klos is volgende week donderdag.
ach nee, ze mag best wat blijven, doe maar liever Nathalie, levert nul bijdrage aan het geheelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Als Dido vanavond genomineerd wordt, vier ik een feestje
[afbeelding]
dankzij Chantal, hèquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij ook op dat de goede band tussen Joost en Rob van het begin totaal niets meer is overgebleven. Ik zie ze weinig met elkaar praten. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
En dat doet ze al vrij aardigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:30 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Dido oefent op de mondhoeken-naar-beneden-grijns van Nathalie
Het zou trouwens leuk zijn als Rob echt weggaat, alleen al om het koken etc...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de mensen thuis ook? Daar gaat het om. Als die hem niet wegstemmen, gaat dus voor hem niet de laatste week in vanavond.
Ik verwacht trouwens ook dat Rob de klos is volgende week donderdag.
Het interesseert Linda geen REET wat ze aanheeft voor de camera's zei ze van de weekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:15 schreef MissX het volgende:
Zou Linda vandaag wel iets anders voor de Live aantrekken of wordt het toch maar weer der sloeberbroek + topje
ik denk dat dat huishouden helemaal niet zo een punt is, dat is het alleen volgens Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:39 schreef Bocaj het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als Rob echt weggaat, alleen al om het koken etc...
Een paar weken geleden kregen ze toch een standje van BB dat het een smerige bende was?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat dat huishouden helemaal niet zo een punt is, dat is het alleen volgens Rob
Dan moet ze ook niet zo preuts doen wanneer ze in de badkamer staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het interesseert Linda geen REET wat ze aanheeft voor de camera's zei ze van de week
Misschien houdt hij niet van haar? Ik heb een oudere foto gezien van Roel met flink wat haar, maar dat was ook geen pretje hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Beetje eng....
Waarom scheert-ie toch steeds z'n kop kaal nét als het eindelijk een beetje ergens op begint te lijken??
Volgende geheime weekopdracht:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dankzij Chantal, hè
die lelijke trol heeft het heel handig gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |