euhm, ja vanaaf geen stapshit enzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer dé stappert van ons, wij groepje, quasi-sekte, dé stappert van ons allemaal!![]()
Het is vrijdag!!
![]()
Yoow man, wassup bro??!!
dan moet je Robbert even bellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef creno het volgende:
@ cybart: dat heb ik al gedaan, misschien ben ik nu wel te leeg
heb ik ook al gedaan, heeft ook niet geholpen .quote:
Aaaww... zo van, het enige moment dat je nog een beeeetje een element van het stappen kunt ervaren, is een blikje bier van een stationskiosk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ja vanaaf geen stapshit enzo...
ik ben net thuis van school/werk (restaurant in E-town, voor/van school) dus wij gaan altijd ddarna bij (lekker ding) Wietse bij de kiosk bier halen, even wat drinken en daarna gewoon braaf naar huis.
morgen begin ik echter wel weer om 1 uur smiddags met drinken en een beetje stapgevoel kweken...waarna ik gewoon om half 8 weer moet beginnen met werken...
dat beeld van mij stort nu wel in elkaar he
maar hoe is het dan met waxx-a-flex?
of je lult er overheen.... of ik was niet plastisch genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
heb ik ook al gedaan, heeft ook niet geholpen .
nouja, het was erg gezellig op het station met iets van 10 klasgenoten... (lees: lotgenoten)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaww... zo van, het enige moment dat je nog een beeeetje een element van het stappen kunt ervaren, is een blikje bier van een stationskiosk...Naja, je hebt vast wel eens een weekendje vrij!
Maar hiero, ja, z'n gangetje eigenlijk, geen bijzondere dingen (behalve dus dat afzuigverhaal in mijn huis. De luchtafzuig-voorziening in mijn stadhutje werkte slechts een derde van het minimum vereiste, ben dus tyoch niet gek.Dus ik zeg tegen een vriend van mij: ....dus er moet drie keer meer worden afgezogen in mijn huis, dan nu het geval is. Zegt hij: nou, wel twintig keer.
). Efteling dus dan he, the final step to vej... vaj.... faljietsemend.
Euh... kortom.... ik ben boooooring
Hij's leukquote:
Hai!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Wax! Doet je internet het weer?.
Collegegeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het was erg gezellig op het station met iets van 10 klasgenoten... (lees: lotgenoten)
ik en een weekend vrij????????
doe eens lachen
afzuigverhaal.... ja denk je voor de verdere uitleg, anders zou ik andere dingen gaan denken.
en jij failliet na de efteling???????
het gaat slecht met waxx?
De moestuin met virtuele sproei installatie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef creno het volgende:
de kabels voor mijn internet zijn al aanwezig... kijk maar
[afbeelding]
de moestuin ligt achter !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De moestuin met virtuele sproei installatie?
Maar met al die ellende, en de officiele status van bijzonder geval heb je toch wel een dossiernummer of zo gekregen zodat je via de kachtenservice van KPN toch redelijk eenvoudig moet kunnen aangeven dat je door hun toedoen geen internet kan gebruiken, en dus door hun eigen stommiteit dus ook niet gaat betalen, doe anders eens kijken op de site van www.opta.nl want dit kan toch zomaar niet!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik ben dus voor het eerst echt kwaad geworden aan de lijn (zo'n zeikerd ben ik irl dus niet), wat werd ik kinds en schofterig behandeld....
* creno wacht vol spanningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
kiele....
kiele kiele kiele
eerst met de vinger en dan....
Pielequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
kiele....
kiele kiele kiele
eerst met de vinger en dan....
Haai Amicon hieroquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Andyvie het volgende:
Ach ja, als je met verschillende bedrijven te maken hebt, dan merk je altijd dat afdelingen die met elkaar samen horen te werken totaal langs elkaar werken. Je moet het dan net treffen dat een medewerker zijn kop wil uitsteken en iets meer wil doen dan in zijn werkbeschrijving staat om alle problemen opgelost te krijgen.
* Andyvie is heel benieuwd wat voor vragen hij allemaal gaat krijgen als hij opgeleid is om in de telefoon te gaan om vragen van verzekerden te beantwoorden.
Iemand hier toevallig bij Amicon verzekerd?
Een tip: bel gewoon elke dag en vraag met wie je gebeld hebt, zodat je de volgende dag weer naar dezelfde persoon kan vragen. Die persoon wordt dan zo ziek van je dat hij van je af wil zijn, misschien dat er dan iets gebeurd. Dit kan toch gewoon niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Amicon hieroGoede maatschappij hoor....
Bij mij is het dus zo dat Wanadoo en KPN volledig langs elkaar heen werken, maar ook de afdelingen binnen KPN zelf. Ik ben in twee maanden één keer door KPN zelf teruggebeld, en dat was 1,5 week terug. Maar als ik een rekening niet betaal, hangen ze gvd twee keer in vier dagen blaffend aan de lijn.
Geen idee, maar ze kwamen net voorbij op de tvquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef creno het volgende:
tatu ? leven die nog ?
Mja ik probeer hjet eerst maar even gewoon op te lossen, misschien laat Annette Hertzenberg mij wel een koude douche uitdelen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Een tip: bel gewoon elke dag en vraag met wie je gebeld hebt, zodat je de volgende dag weer naar dezelfde persoon kan vragen. Die persoon wordt dan zo ziek van je dat hij van je af wil zijn, misschien dat er dan iets gebeurd. Dit kan toch gewoon niet?
En wat die rekening betreft, misschien moet je gewoon een Kassa of Radar inschakelen? Bedrijven vinden slechte publiciteit nooit leuk
Is Wax ook ziekenfonds verzekerd? Misschien heb ik dan wel eens nota's van je verwerkt![]()
Is All about us van Tatu een nieuwe single van hen, of is dat een oud nummer?
Hmz, dan zul je mij ook nooit aan de lijn krijgen. Ik ben de ziekenfondsmanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik probeer hjet eerst maar even gewoon op te lossen, misschien laat Annette Hertzenberg mij wel een koude douche uitdelen....
Maar ben geen ziekenfondsen zoveel nota's heb ik niet ook!
Ik ben zooooo kérrrrngezond joh!
Oud nummer. Zelfs ik ken het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is All about us van Tatu een nieuwe single van hen, of is dat een oud nummer?
Z....zeg je d...dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, dan zul je mij ook nooit aan de lijn krijgen. Ik ben de ziekenfondsman
Ik kan me leukere dingen bedenken dan op F5 te drukkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
hmmm terwijl robbert in utrecht op stap is, zit ik te f5-en
Wie weet wat hij doet, zo alleen op stap, met Markie-Mark er ook nog eens bij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
Who told you that life is fair?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
Neeee, ik ga vragen over declaraties beantwoorden en zo. Voor premievragen mag ik mensen vrolijk doorverbindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Z....zeg je d...dan?
,,Ja dat u Waxxer bent mijnheer, daar heb ik geen boodschap aan. U moet godverdomme die premie betalen anders schrappen wij godverdehuppeldepup uw dekking!!!!"
Doet mij denken aan een hi-la-ri-sche taalfout toen ik nog bij de appel-peren-toko werkte: ,,Ja mevrouw, als u het aanvraagformulier instuurt, wordt u automatisch gedekt."![]()
Nah, ciao ciao!
Markie-mark is er niet bij, die is druk bezig met zijn vriendjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie weet wat hij doet, zo alleen op stap, met Markie-Mark er ook nog eens bij!
en welk nummer is dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef Cybart het volgende:
ja, ik was slapen, dus mijn slapende zelf kan het niet laten om te melden dat dat nieuwe nummer van TATU ong 1,5 maand uit is
ik heb ooit eens sex gehad in november in maastrichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
weet iemand een paar leuke dingen om te doen in Maastricht in November?
dat All About Us...quote:
Nee hoor. Ik vond het een leuk nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat All About Us...
staat nu gewoon in de top40, dus je hoeft je nergens voor te schamen...
nouja, tenzij je zo'n alto bent, dat je je schaamt dat het een hit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |