exiting tadadadadadaaaaa you're so exiting toooo méééééééééééééeeeeeequote:
uiermatequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
exiting tadadadadadaaaaa you're so exiting toooo méééééééééééééeeeeee![]()
Bruine of gemengde rijst, roerbakgroente en tonijn uit blik. Groente roerbakken, rijst koken, op het laatst de tonijn erbij. Beetje ketjap erover et voilaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
wat zal ik eten vanavond? voor 3 personen ( uiteraard goedkoop) en dan geen tortillia's geen noodels of pasta of macaroni, geen gekookte aardappelen ( allemaal al gehad deze week enzo ).
denk dak voor de chicken tonight ga.. maar toch.. iemand andere suggestie's?
Positieve (of iig geen negatieve) aandachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Voor de lezerts onder onsch:
[afbeelding]
The Battle Over Gay Teens
What happens when you come out as a kid? How gay youths are challenging the right--and the left
too much infoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef wonderer het volgende:
Gatver... we hebben twee WC's, gaat mijn schoonzusje in de badkamer zitten schijten. Ik moet nog douchen, verdomme
Zou zoiets ook nog online te lezen zijn ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef error het volgende:
[..]
Positieve (of iig geen negatieve) aandacht![]()
en nog een leuk, schattig doch stereotiep homowtje op de cover ook.
ja hoor, maar wel met plakaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou zoiets ook nog online te lezen zijn ofzo?
kaas/spek/annanas pannenkoeken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
wat zal ik eten vanavond? voor 3 personen ( uiteraard goedkoop) en dan geen tortillia's geen noodels of pasta of macaroni, geen gekookte aardappelen ( allemaal al gehad deze week enzo ).
denk dak voor de chicken tonight ga.. maar toch.. iemand andere suggestie's?
Cool, thanks.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef error het volgende:
En deze is zonder:
http://www.gayteens.org/714/print.php?sid=892
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |