abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31256816
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Nugget het volgende:

[..]

Bovenaan werd in voorgaande jaren het kopje 'December feestmaand' toegevoegd aan het overzicht.
Ik hoop dit jaar ook weer
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:24:02 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31257158
Zoooo! Ik geloof dat Shirley erg blij was, vooral met de Smitten .

Ik kreeg nog heel lief een doosje waxinelichtjes met rozengeur van haar als dank voor het ophalen. Had echt niet gehoeven, maar echt heel lief!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:28:39 #178
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_31257313
Hahaha ik was dus gisteren op zoek naar die frambozenvla-lushie, en ik was er 100% van overtuigd dat het Cherry Lips heette...geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Wat een doos benik toch.
Ach, nu MOET ik wel terug, ik heb geen keuze :p
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:30:16 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31257356
Aarti! CherryLips is een mede-lushie . Maar ze zal het vast leuk vinden dat iemand dacht dat ze de naam van een Lushproduct had

Welkom trouwens aan alle nieuwe addicts
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31257597
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef Aarti het volgende:
Hahaha ik was dus gisteren op zoek naar die frambozenvla-lushie, en ik was er 100% van overtuigd dat het Cherry Lips heette...geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Wat een doos benik toch.
Ach, nu MOET ik wel terug, ik heb geen keuze :p
foutje bedankt.

Erg he, dat je weer terug moet
pi_31257946
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aarti! CherryLips is een mede-lushie . Maar ze zal het vast leuk vinden dat iemand dacht dat ze de naam van een Lushproduct had

Welkom trouwens aan alle nieuwe addicts

Ik zou heel erg vereerd zijn als er een Lush product naar me vernoemd werd, alleen een beetje jammer dan dat Cherry Lips van een liedje komt dan. Al past het wel bij Snow Fairy...
Tap tap tap
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:49:17 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31258001
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou heel erg vereerd zijn als er een Lush product naar me vernoemd werd, alleen een beetje jammer dan dat Cherry Lips van een liedje komt dan. Al past het wel bij Snow Fairy...
Of een leuke voor een lipbalm .

Of een massagebar in de vorm van een mond.

Of een Babyface-achtig product voor longlasting lippenstift.

Ik kan van alles bedenken!
pi_31258190
Cherry Lips is inderdaad een leuke naam
Toen ik nog maar pas Lushte haalde ik ook van alles door elkaar...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31258689
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo! Ik geloof dat Shirley erg blij was, vooral met de Smitten .

Ik kreeg nog heel lief een doosje waxinelichtjes met rozengeur van haar als dank voor het ophalen. Had echt niet gehoeven, maar echt heel lief!

Viel het op? Ik stond midden in de stad m'n handen in te smeren met Smitten. Té lekker! Ik ben net thuis, en spring zo gelijk onder de douche met de Snowfairy!
Trouwens gisteren nog even een internet bestelling gedaan:

Sweetie Pie
Herbalism
Ma Bar Bubble Bar slice
Retread
Dream Cream (aanvulling)

Het enige wat ik nu nog moet hebben is zo'n rek als Maerycke heeft. Ideaal gewoon. Ik ben jaloers op d'r.
En wat die (zoveelste) Ymme kwestie betreft, erg lief dat ze iedereen proefjes stuurt, maar ik blijf het enorm raar vinden dat ze nooit wat van iemand ontvangt.
Zo, ik heb m'n zegje gedaan, ik ga de douche in!
Back in business.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:13:36 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31258818
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Shirley!

Hopelijk vond je me geen eng internetmens

Enne, fijne bestelling!! Heb de Sweetie Pie ook, maar het fenomeen Jelly bevalt me niet zo. Herbalism!!! Het proefje is dus goed bevallen? .
pi_31258928
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

Viel het op? Ik stond midden in de stad m'n handen in te smeren met Smitten. Té lekker! Ik ben net thuis, en spring zo gelijk onder de douche met de Snowfairy!
Trouwens gisteren nog even een internet bestelling gedaan:

Sweetie Pie
Herbalism
Ma Bar Bubble Bar slice
Retread
Dream Cream (aanvulling)

Het enige wat ik nu nog moet hebben is zo'n rek als Maerycke heeft. Ideaal gewoon. Ik ben jaloers op d'r.
En wat die (zoveelste) Ymme kwestie betreft, erg lief dat ze iedereen proefjes stuurt, maar ik blijf het enorm raar vinden dat ze nooit wat van iemand ontvangt.
Zo, ik heb m'n zegje gedaan, ik ga de douche in!
Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad. Het is wel eens voorgekomen dat iets later binnen is gekomen, dan normaal is. Maar.. ach ja kan gebeuren. En daar maak ik me niet zo druk meer om.
Zolang het maar binnenkomt
pi_31259100
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Shirley!

Hopelijk vond je me geen eng internetmens

Enne, fijne bestelling!! Heb de Sweetie Pie ook, maar het fenomeen Jelly bevalt me niet zo. Herbalism!!! Het proefje is dus goed bevallen? .
Nee hoor, tuurlijk niet! Ik kon me alleen niet echt een houding geven Bedacht me daarna alleen dat ik niet had gevraagd hoe het in het ziekenhuis was geweest, maar heb het al gelezen en ik hoop voor je dat het die tweede optie is.
Jelly lijkt me op zich ook niks, maar ik ga het denk ik dan ook in een flesje doen met water enzo. Ik zie wel.
En de Herbalism bevalt me wel, al heb ik wel weer 2 puisten gekregen, maar weet niet of dat door Herbalism komt. Gewoon proberen tot het op is.
Back in business.
pi_31259103
en hoe
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:23:15 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31259139
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
en hoe
pi_31259143
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad. Het is wel eens voorgekomen dat iets later binnen is gekomen, dan normaal is. Maar.. ach ja kan gebeuren. En daar maak ik me niet zo druk meer om.
Zolang het maar binnenkomt
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Back in business.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:24:20 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31259182
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:25:20 #192
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31259215
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepakt Volgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
pi_31259284
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?
Tuurlijk! Alleen weet ik niet wanneer ik weer online ben, maar je bent de 1e die het hoort

Back in business.
pi_31259299
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoor

erg lekker
pi_31259328
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepakt Volgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
Ik moet het nog proberen
Misschien vanavond voordat ik naar de bruiloft ga, samen met vriendje
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:29:30 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31259352
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Oooh hoe herkenbaar .

Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.

Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
pi_31259409
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoor

erg lekker
Oké...dan heb ik niks gezegd. Mooi dat je em lekker vindt.
En nu ben ik ECHT weg!
Back in business.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:33:00 #198
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31259468
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oooh hoe herkenbaar .

Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.

Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bij
Whatever I want.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:33:50 #199
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31259498
zo, en ik ben terug van amsterdam. hehe.
de buit:
grote fles snow fairy
twas the night before christmas soap
merry christmas massage bar
een baddinges in de vorm van een mannetje [naam kwijt]
enchanted eye cream
glamrock ik neem aan dat de prijs van het blikje al doorbereknd zit in dat ding zelf.

kreeg een proefje van gorgeus erbij.

en 2 cadeaux voor mn moeder, een paarse baddinges en ooh lala soap.
dat was t geloof ik.

die ruby red slippers ziet er echt uit.
en ruikt ook echrt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:34:31 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31259511
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef PeRi het volgende:

[..]

Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bij
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')