Dit is trouwens gigantisch veel hoor. Dat kleine fotootje met die bakjes zijn hele grote bakken met massagebars en zepen enzoquote:
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had de tip van Sanne opgevolgt. Over dat Candy fluff in je bed strooien. Heel goed lekker ruikend idee. Alleen vriendje lief was hier niet heel blij mee. Die stond 's ochtends om 05.15 uur op om te gaan werken, zat hij helemaal onder de glitters. Joh hoe kan dat nou. Dus hij nog ff snel douche..
En ik deed net of ik sliep. Heb hem 's middags toen toch maar even op gebeld, dat ik die avond candy fluff in bed had gestrooid. Hihihi hij kon er gelukkig toch nog wel om lachen.![]()
Er kan nog meer bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dit is trouwens gigantisch veel hoor.
Dat is beter dan het kus op de boord van z'n bloes verhaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
Dus eigenlijk geen veranderingen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vraag me zelf wel eens af: Hoe ga ik alles op krijgen voor de datum.
Lush werkt zo verslavend van meer...meer... maar het is natuurlijk ook zonde om alles weg te kunnen gooien, als het niet meer goed is. Dus voorlopig doe ik het even rustig aan. Alleen nieuwe dingen, en dingen die ik moet hebben, gewoon, dat blijf ik inkopen.
En ik had nog maar een halve er in gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt bekendSubtiele glitters is niet helemaal het juiste woord.
Maar lekker he, ik ben helemaal weg van die geur![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten, maar de meneer van de post kwam allemaal met dingen waar ik niet op zat te wachten
Spannend!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Igraine het volgende:
Ik heb van de week deze besteld:
Ma Bar Bubble Bar slice
Sacred Truth Bio Fresh Masker
Ickle Baby Baff 30g
Waving not Drowning
Honey I Washed the Kids
Ik hoop dat de postbode straks komt met 't pakketje...M'n eerste Lush bestelling, ik ben benieuwd of ik er net zo enthousiast over ben als jullie.
Het komt door jullie verhalen dat ik ben gaan bestellen..duss![]()
Ik ben ook zo benieuwd naar de snow Fairy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stap zo naar de fiets als een ware drugskoerier om Shirley blij te gaan maken met haar Smitten en Snow Fairy!
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Marloes het volgende:
Komen die kerstspullen uberhaupt wel op de site dan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |