Snowcake.quote:
Oeh, die 100 is een mooi maatje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Evil-Cherry: ze hebben flesjes van 100, 250 en 500 ml.
En nog enigszins betaalbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oeh, die 100 is een mooi maatje!
Rockstarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat in februari naar Londen, Camden Market onder andere. dat word weer inslaan.
heb de laatste tijd niet meer in dit topic gekeken![]()
is er iets wat ikmoet hebben?
Ik ga in februari ook naar Londenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat in februari naar Londen, Camden Market onder andere. dat word weer inslaan.
heb de laatste tijd niet meer in dit topic gekeken![]()
is er iets wat ikmoet hebben?
wat nou weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef heaven7 het volgende:
edit gvd het wordt er gewoon om gedaan!!!
Snowcake is een zeep die alleen rond Kerst is te krijgen en ruikt naar bitterkoekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Rockstar heb ik al gehad, nu heb een geel stuk zeep, volgens mij Bohemian.
En ik heb happy hippy, die volgens mij verdacht vaak gebruikt word door mn zusje.
over die snowcake kan ik vrij weinig vinden. wat voor iets is het, waar ruikt het naar bijvoorbeeld?
ik weet niet of ze volgende wek al verkrijgbaar zijn, volgens mij eind oktober pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
hm, februari is dan wel te laat. volgende week (herfstvakantie) maar eens gaan kijken in een lush-winkel.dat gaat me weer geld kosten
Ja iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond de angel's delight trouwens lekkerder ruiken dan het stuk dat ik via via had gekregen
Even dik als de Therapy en de Each Peachquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
die merry christmas massage bar is trouwens maar een dunnertje!
Fotoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Sanne het volgende:
Ik glitter!
Zojuist in bad geweest met Black Pearl en ik heb allemaal hele mooie zilveren glittertjes over mijn hele lichaam.
Ja mijn bad is smerig met grijze randen. Ghehe, maar dat heb ik er wel voor over. Direct even sponsje erover dan valt de schade weer mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Foto![]()
Klinkt goed Sanne! Rook 'ie ook lekker?
Ik word steeds jaloerser op de badbezitters hier.
Glimt je hele bad trouwens nou niet?
Kerst of Oud & Nieuw? Zou ik doen geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef Sanne het volgende:
Het kan mij niet glitterig genoeg zijn.
Ruby ligt nog te wachten, die bewaar ik voor een speciale avond.
Dat duurt dan wel weer heel lang. Ik kan er natuurlijk ook gewoon nog 1 kopen voor die tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kerst of Oud & Nieuw? Zou ik doen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |