Anders doe je toch eerst een beetje water, en in laten trekken. Kan je het doseren. Zo heb ik het eerst ook gedaan, bij de rest deed ik er meteen wel veel water bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelen.
1 deel jellie en 3 delen water werkt goed hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh hoe herkenbaar.
Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.
Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Gevonden voorwerpen worden sowieso na een aantal dagen naar dat depot in Utrecht gestuurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Vervelend dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Lekkere lijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, en ik ben terug van amsterdam. hehe.
de buit:
grote fles snow fairy
twas the night before christmas soap
merry christmas massage bar
een baddinges in de vorm van een mannetje [naam kwijt]
enchanted eye cream
glamrockik neem aan dat de prijs van het blikje al doorbereknd zit in dat ding zelf.
kreeg een proefje van gorgeus erbij.
en 2 cadeaux voor mn moeder, een paarse baddinges en ooh lala soap.
dat was t geloof ik.
die ruby red slippers ziet er echtuit.
en ruikt ook echrt
Even langs een servicebalie gaan, formuliertje opvragen, invullen en wachten op post. Worked for me. Spullen vergeten is niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
valt meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar hij was nog niet gevonden en ik kon ook geen naam achterlaten en ze konden 'm ook niet naar een ander station laten gaan. Dus ik hoop maar dat ie gevonden wordt. Ik had ook gelijk gebeld toen ik thuis was,d us niet zo gek dat ie nog niet ingeleverd was op een station. Zat verder gelukkig niets in. Wel irritant. Ik hoop maar dat het niet koud is als ik vanavond klaar ben met werken =S
klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.
Ik moest echt mn jelly verkrachten om 'm dat kleine flesje in te krijgen. De andere had ik in een grotere fles gestopt, ging makkelijkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Sanne het volgende:
Mijn verhouding jelly water ligt eerder op 14 : 1
Kan er altijd bij gooien, niet meer eruit halen.
Heb nu 2 kleine lege Lush flesjes gevuld met de jellys. Dus alleen bovenin nog een klein beetje water gedaan.
uuhh.. zou het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Anitra het volgende:
Kl*te dat je je jas hebt laten liggen
SS16 ik ben benieuwd
Volgens mij heb ik morgen allemaal lekkere post
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de tips PeRi en Anitra!! Zodra ik een lege fles heb (en dat wordt nog leuk, want ik gebruik nooit meer iets anders dan Lush) ga ik aan het kliederen!
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe ;-)
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe
nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hier
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sanne: ik weet niet hoor, maar als je zo'n grote pot zou vullen met allemaal verschillende Lushspulletjes ruikt het toch écht niet lekker denk ik zo
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.
Voelde me wel net een heks die aan het brouwen is met haar spulletjes.
[afbeelding]
Duurt nog even voor ze je inhaalt:quote:
Hmz.. ik kan me anders m'n moeder nog herinneren toen ik een keer al haar geurtjes bij elkaar had gegooidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sanne, als je een Lush was wilt, deed je dan de verkruimelde bruisbal gewoon in het bakje waar je normaal gesproken wasmiddel in doet?
Of in het bakje van de wasverzachter?
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn gezicht verder gereinigd met Aquamarina, nu vond ik de geur weer wel meevallen onder de douche en ik vind ook niet echt dat ie veel scrubt, maar voelde wel lekker
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.
Okay haha, dat dacht ik de vorige keer te voelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.![]()
Yammie! Veel plezier met het pakket!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |