abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31244578
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef Vava het volgende:

[..]

Heb je veel grijze haren? Als het echt plukken bij elkaar zijn moet je wel een beetje voorzichtig zijn met Henna geloof ik, kan oranje worden
Het zit aardig verdeeld, behalve aan de achterkant, daar zit wel een grijze pluk. Maar oranje vind ik altijd beter dan grijs
pi_31244587
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Maeghan het volgende:
Ja ik heb wel Jungle. Op het moment dat je het gebruikt merk je er niets van, maar als je haar droog is wel. Misschien dat je dat niet merkte omdat je haar idd al erg zacht wordt van Godiva. Probeer het eens na een gewone shampoo.
Ik zal het morgen testen met ultimate shine
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31244606
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend van

Niemand met ervaring met Jungle? En dan dus het feit dat je het helemaal niet voelt in je haar als je het erin smeert.
Het geeft idd niet echt kleur maar haalt wel wat kleur op, mijn donkere haar wordt er wat levendiger van van de shampoo dan, dus ik hoop van de Arabian Bright ook. De combinatie Reincarnate en Arabian Bright

@ Heaven7, ik vond jullie ook erg leuk!! En Sweet16 is erg vrolijk ja
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31244685
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Anitra het volgende:

[..]

Het zit aardig verdeeld, behalve aan de achterkant, daar zit wel een grijze pluk. Maar oranje vind ik altijd beter dan grijs
Kan ook wel grappig zijn, oranje met bruin ofzo en ja beter dan grijs
Let's plant a tree
pi_31244802
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Vava het volgende:

[..]

Het geeft idd niet echt kleur maar haalt wel wat kleur op, mijn donkere haar wordt er wat levendiger van van de shampoo dan, dus ik hoop van de Arabian Bright ook. De combinatie Reincarnate en Arabian Bright

@ Heaven7, ik vond jullie ook erg leuk!! En Sweet16 is erg vrolijk ja
Ja, het is idd hetzelfde als reincarnate en het haalt je kleur wel een beetje op Ik weet alleen niet of dat echt is of inbeelding
Reincarnate gebruik ik alleen niet vaak want die is zo hard en hij schuimt niet lekker..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:29:23 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31244842
Ook ik ben weer terug!!

Ik was er om 16:45 en werd meteen enthousiast begroet door Bonnie (die me nog herkende terwijl ik haar maar 1x had gezien ) die me meelokte naar de Jellies & Creams!

Verder door de winkel gestruind, gekwijld bij de badproductjes en m'n zwarte fleece jas per ongeluk vol met rode glitters van de Red Shoes (ofzoiets) bruisbal gesmeerd . Toen ik al een stuk Snowcake voor Vava had gepakt viel mijn oog ineens op de Snow Festival Bubble Bar Cake! Een Snowcake Bruisdinges ! Wat baalde ik toen dat ik geen bad had zeg . Vava gebeld en ik moest die ook maar meenemen in plaats van de gewone Snowcake zeep. De massagebar gepakt voor haar en natuurlijk een stuk T'Was The Night Before Christmas. De glittertjes daarvan zijn bijzonder hardnekkig want m'n handen glimmen nog steeds Morgen even het stuk netjes doormidden snijden en het boodschappenlijstje voor Vava is compleet geslaagd .

Toen op jacht voor de spulletjes voor Shirley. Er stonden welgeteld drie (3) kleine flesjes Snow Fairy, dus daarvan heb ik er maar snel eentje gepakt. Heb er stiekem even aan gesnuffeld en het ruikt inderdaad naar Fruitella . Daarna een potje Smitten in het mandje erbij en ook die lijst was afgewerkt .

Daarna even voor mezelf gaan kijken en uiteindelijk The Olive Branch en Ring of Roses buttercream meegenomen (en natuurlijk de helft vd Christmas-zeep) . Gegrabbeld en een redelijk groot stuk Soap Sod . Als iemand die ergens voor wil ruilen: graag!!!

Kreeg helaas geen proefje meer mee (een meisje vertelde zelfs dat ze geen masker-proefjes meer mochten meegeven "Ja want als je bij de drogist een masker koopt, weet je ook niet van te voren of het goed bevalt.") maar dat mocht de pret niet drukken, het was weer erg leuk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:36:43 #82
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_31245006
ik wou ook grabbelen, ik heb spijt dat ik niet toch die jellie heb genomen om te proberen
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_31245128
@ XcUZ_Me echt heeeeeel erg bedankt !!!!!! Superleuk!!!

Ik kom het snel ophalen hoor
Let's plant a tree
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:44:55 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31245209
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Vava het volgende:
@ XcUZ_Me echt heeeeeel erg bedankt !!!!!! Superleuk!!!

Ik kom het snel ophalen hoor
Gezellig!

Gaan we er een mini-swap-meet van maken
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31245246
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook ik ben weer terug!!

Ik was er om 16:45 en werd meteen enthousiast begroet door Bonnie (die me nog herkende terwijl ik haar maar 1x had gezien ) die me meelokte naar de Jellies & Creams!

Verder door de winkel gestruind, gekwijld bij de badproductjes en m'n zwarte fleece jas per ongeluk vol met rode glitters van de Red Shoes (ofzoiets) bruisbal gesmeerd . Toen ik al een stuk Snowcake voor Vava had gepakt viel mijn oog ineens op de Snow Festival Bubble Bar Cake! Een Snowcake Bruisdinges ! Wat baalde ik toen dat ik geen bad had zeg . Vava gebeld en ik moest die ook maar meenemen in plaats van de gewone Snowcake zeep. De massagebar gepakt voor haar en natuurlijk een stuk T'Was The Night Before Christmas. De glittertjes daarvan zijn bijzonder hardnekkig want m'n handen glimmen nog steeds Morgen even het stuk netjes doormidden snijden en het boodschappenlijstje voor Vava is compleet geslaagd .

Toen op jacht voor de spulletjes voor Shirley. Er stonden welgeteld drie (3) kleine flesjes Snow Fairy, dus daarvan heb ik er maar snel eentje gepakt. Heb er stiekem even aan gesnuffeld en het ruikt inderdaad naar Fruitella . Daarna een potje Smitten in het mandje erbij en ook die lijst was afgewerkt .

Daarna even voor mezelf gaan kijken en uiteindelijk The Olive Branch en Ring of Roses buttercream meegenomen (en natuurlijk de helft vd Christmas-zeep) . Gegrabbeld en een redelijk groot stuk Soap Sod . Als iemand die ergens voor wil ruilen: graag!!!

Kreeg helaas geen proefje meer mee (een meisje vertelde zelfs dat ze geen masker-proefjes meer mochten meegeven "Ja want als je bij de drogist een masker koopt, weet je ook niet van te voren of het goed bevalt.") maar dat mocht de pret niet drukken, het was weer erg leuk .

Ik vind je echt geweldig! Fruitella En de Smitten toch ook gehaald...Top!
Back in business.
pi_31245293
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gezellig!

Gaan we er een mini-swap-meet van maken
Doen we
Let's plant a tree
pi_31245844
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
Is het normaal dat je bij Jungle niks conditionends merkt?
Ik smeerde en ik smeerde maar over mn hoofd maar ik voelde echt niks in mn haar zitten..
Tis wel aardig zacht nu, maar daarvoor had ik Godiva gebruikt en die is natuurlijk ook al conditioner..
Ik merk onder de douche ook niks van Jungle (waardoor ik er volgens mij veel te veel van gebruik per keer), maar als m'n haar is opgedroogd merk ik het zeker! Normaal gebruik ik geen conditioner, maar als ik Big heb gebruikt moet ik wel omdat het anders enorm gaat pluizen.

Ik vind het ook irritant dat je onder de douche niet merkt dat het blok ook echt spul aan je haar afgeeft. Bij vloeibare conditioner weet je zeker dat het erin zit, bij Jungle is het maar een beetje gokken. Dus echt handig in gebruik vind ik het niet, maar achteraf bekeken werkt het dus best
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_31245856
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

Maar bij de drogist mag ik ook niet eerst m'n dagcrème en m'n zeep en m'n shampoo en m'n scrub en de rest testen, en bij Lush mag dat wel, dus dat is een onzin-argument

Kan me wel voorstellen dat ze zich willen "wapenen" tegen mensen die gewoon elke week een proefje komen vragen en zo nooit een masker hoeven te kopen Al vind ik dat dan eigenlijk wel weer een slimme methode aangezien je zo'n grote pot nooit opkrijgt en die proefjes precies zat zijn voor zeker twee keer smeren...

Dus als ze nou eens naar ons luisteren en halve potjes gaan verkopen is dat probleem ook weer opgelost
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:30:44 #89
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31246220
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend van

Niemand met ervaring met Jungle? En dan dus het feit dat je het helemaal niet voelt in je haar als je het erin smeert.
Daar gebruik ik The Strokes voor. Arabian Bright deed echt niks bij mij, behalve dat mn rooie gloed bruinig werd
Whatever I want.
pi_31246309
Goedemorgen iedereen

Gisteravond voor het slapen gaan heb ik me nog eventjes behandeld met het volgende :
Babyface = Wat heb ik je lekker en vol toch weer gemist. (Dit zeepje heb ik trouwens 2 dagen voor ik verkering kreeg met mijn huidige lover gekocht en natuurlijk direct gebruikt. Iedere keer als ik het nu ruik moet ik denken aan die verliefde tijd en de bijpassende onzekerheid Eigenlijk zou ik em nu niet meer moeten gebruiken, om het speciale moment te behouden, maar ik vind em TE lekker)

Verder ook nog wat Rockstar op mijn handjes gesmeerd en me daarna, ook al stonken mijn armpjes een klein beetje naar zweet en vermoeidheid ingesmeerd met Candyfluff!
Ook nog de lipjes met Honey Trap Trip balm... handjes met Smitten, voeten met Fair Trade Lotion en klaar was SS16!

Vanochtend werd ik wakker met een muggenbult op mijn ringvingertop (nou vraag ik je?!?) en een enorme spierpijn want ik heb gisteren weer heerlijk gebodypumpt van 09.00 - 15.00 uur

Gisteravond ook foto's gemaakt, maar die komen nog, ooit
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31246371
@ La_Guiri: Mijn 1e bezoek vond ik ook tegenvallen, ik had een hele lijst van tevoren gemaakt, maar uiteindelijk vond ik het toch niet zo lekker ruiken
Verder een lekker lijstje

@ Maeghan: Wat onhandig, voorin de winkel alle producten.
In Den Bosch stond alles gewoon netjes in het midden ergens.. uiteraard allemaal kindervingertjes die nieuwsgierig waren en er keihard inprikten.

@Heaven7: Wat goed dat je je trein nog net hebt gehaald Timing hoor

@ Xcuz_me: Wat een kutsmoes van Lush zeg, de masker potjes zijn eigenlijk veel te groot en te duur en ik heb het tegen mijn principe in toch maar es gekocht omdat ik zo nieuwsgierig was
Ik kan niet wachten totdat ik aan de kerstspulletjes mag snuiven

@ MissBliss: Ju gle werkt bij mij wel goed, maar idd niet onder de douche. Sinds ik Hybrid gebruik, gebruik ik eigenlijk geen Jungle meer

Zo, dat was het weer eventjes voor vandaag.
Oh nee, nog 1 ding.
Er was zooo'n tof wijf die me gisteren hielp.
Een blond, klein, beetje stevig meisje, ze wist weliswaar niet zoveel, omdat ik natuurlijk wel een beetje heel erg veel vragen had, maar ze vroeg het allemaal na en was echt mega enthousiast, Perfect!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31246748
Zo, daar ben ik ook weer! Wilde eigenlijk gister nog even in het topic komen maar mijn vriend had mijn pc ingepikt om een spelletje te spelen Dus toen ben ik maar gaan douchen en daarna m'n bed in

Vond het gister ook erg gezellig En ik ben erg blij met wat ik gekocht heb
Ginger Powder
Rockstar
Sweetie Pie
Emperror of Ice Cream
En natuurlijk Honey Bee Have, Heaven7

Gisteravond heb ik alle nieuwe dingen meteen geprobeerd... een wat gekke combinatie ( 2 poeders ) maar ik was zo benieuwd
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:52:31 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31247442
Ik heb zojuist Ring of Roses uitgeprobeerd, maar de geur blijft helemaal niet hangen

Dat vind ik wel erg jammer.
pi_31247897
Ring of Roses, heb ik ook gekocht. Hij ruikt lekker (onder de douch)

Het was erg leuk gisteren. Was is die winkel lief, en idd je kunt het een aantal winkels van te voren al ruiken gewoon. gaaf joh.

Wij waren alleen aan de wat late kant... Maar ik heb nog bodybutters kunnen kopen
pi_31247943
zeg, jullie hebben toch wel genoeg kerstzooi overgelaten he?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31247959
Nou zouden vandaag een vriendin en ik, naar Amsterdam gaan, voor de speciale kerstdingen. Maar nou is na gisteren de knip een beetje leeg.
pi_31247968
ik ga denk ik wel straks naar amsterdam
pi_31247994
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga denk ik wel straks naar amsterdam
Niet alles leegkopen he...
pi_31248106
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Hier vroeg sinkawee of ik haar enveloppe al ontvangen had.
Kijk Sinkawee het stond een topic hiervoor
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:02:41 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31248848
ik ben trouwens op zoek naar die grote foto van een tijdje terug, met al die zepen
als ik me niet vergis heeft kyara die ook als avatar
wie wil m even on,ine zetten voor me, ik ben m kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')